התקנת זרוע לטלוויזיה מחיר

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת זרוע לטלוויזיה מחיר

עם המסכים הדקים המודרניים, אותם אפשר למצוא היום בכל בית, כבר אין ממש צורך בהתקנה של זרוע לטלוויזיה. יחד עם זאת, אם יש לכם טלוויזיה גדולה שאותה לא ניתן לתלות ישירות על הקיר ונדרשת זרוע שעליה ניתן יהיה להניח את הטלוויזיה, גם זה אפשרי לחלוטין. בכל מקרה, אם אתם מחפשים פתרון תלייה למסך שטוח, או כפי שקרוי בפי העם, פלאזמה, לא נדרשת כל זרוע לשם כך. בכל מקרה, בהזמנת שירות התקנת זרוע לטלוויזיה מחיר השירות לא אמור להיות גבוה יותר ממספר מאות שקלים, סביב השלוש מאות שקלים ובמקרים רבים גם פחות מכך.

התקנת זרוע לטלוויזיה מחיר

מתי נדרשת זרוע לטלוויזיה?

ובכן, זה תלוי למה אתם מתכוונים כשאתם אומרים זרוע. אם הכוונה היא לזרוע עליה ניתן להניח טלוויזיה הרי שזרוע כזאת נדרשת אך ורק לצורך תליית טלוויזיה ישנה שהיא אינה מסך שטוח. המסכים השטוחים המודרניים ניתנים לתלייה ישירות לקיר ואינם דורשים זרוע שתישא אותם על גביה. יחד עם זאת, ייתכן שבזרוע אתם מתכוונים לאותה פלטפורמת מתכת שמחברים לקיר ושעליה תולים את המסך השטוח. במקרה כזה הזרוע מסופקת לכם עם הטלוויזיה ותוכלו לתלות אותה ממש כמו שתולים תמונה, רק עם יותר ברגים יותר חזקים. אם הפלטפורמה הזאת לא נמצאת ברשותכם מכל סיבה שהיא, ישנם היום פתרונות גנריים שניתן להיעזר בהם, אם כי ספציפית במקרים אלה ולא רק בהם, מומלץ להיעזר במתקין מקצועי, שיבצע את ההתקנה הנדרשת בצורה הנדרשת.

האם כדאי בכל זאת לנסות לתלות לבד?

ובכן, במקרה של התקנת זרוע לטלוויזיה מחיר השירות הוא לא כזה שאמור להעלות בכם התלבטויות רבות מדי. יחד עם זאת, אם אפשר לחסוך מאתיים שלוש מאות שקלים אז למה לא. העניין הוא שאתם צריכים להרגיש שאתם בטוחים ביכולת שלכם לתלות את הטלוויזיה כפי שצריך, שאתם יודעים איך לעשות את זה נכון לא רק כדי שהטלוויזיה תהיה תלויה על הקיר אלא שהאופן בו היא תלויה גם יוכל להעניק לכם חוויית צפייה מושלמת ושאתם יודעים ויכולים לבצע את כל הפעולות ההיקפיות הנדרשות. פעולות היקפיות כאלה יכולות לכלול למשל הובלת כבלים במידה ואתם תולים את הטלוויזיה הרחק משקעי החשמל והכבלים. השאלה האם להזמין איש מקצוע אם לאו היא שאלה לגמרי סובייקטיבית וכל החלטה שתקבלו היא החלטה טובה. מה שחשוב הוא שאת ההחלטה הזאת תבססו על המידע המתאים וזה אומר שעליכם לחשוב על כל הפעולות שצריך לבצע ולהבין שלא מדובר רק בהברגה של שלושה ארבעה ברגים בקיר. אם לאחר שחשבתם על כל הפרמטרים החלטתם שלצורך התקנת זרוע לטלוויזיה מחיר של כמה מאות שקלים זה עדיין יותר מדי לשלם, אתם יכולים לעשות את הדברים לגמרי בעצמכם ובמרבית הבתים זה בדיוק מה שקורה.

האם המתקין מספק גם את הזרוע?

אז כפי שאמרנו קודם לכן, אם אתם מעוניינים להתקין זרוע שעליה מניחים טלוויזיה כבדה, את הזרוע מומלץ לקנות בעצמכם, זה יעלה לכם תמיד זול יותר. אם מדובר בהתקנת מסך שטוח, הרי שהתקן ההצמדה לקיר מסופק לכם עם הטלוויזיה עצמה ואתם לא צריכים לרכוש אותו לא בנפרד ולא מהמתקין עצמו. יחד עם זאת, אם ההתקן הזה חסר לכם מכל סיבה שהיא, מומלץ לספר על כך למתקין מראש ולבקש ממנו שיגיע עם פתרונות אפשריים. פתרונות כאלה יכולים לכלול התקנים ייעודיים לדגם הטלוויזיה שלכם וכן התקנים גנריים שניתן להתאים לכל מסך שטוח וזה כבר משהו שהמתקין צריך להביא איתו.

התקנת טלויזיה על זרוע

החלטתם לפנק את עצמכם במסך טלוויזיה חדש? אל תתפשרו על איכות הצפייה. ישנן אפשרויות התקנה שונות של מסכי הטלוויזיה, ניתן להתקין את מסך הטלוויזיה על עמוד אשר מסתובב ב-360 מעלות, ניתן להתקין את המסך על גבי אחד הקירות בבית, וניתן להתקין את המסך גם באמצעות זרוע ידנית או חשמלית. בכל אופן, גם אם אתם כבר יודעים כיצד אתם רוצים למקם את המסך עליכם לקבל סיוע מאנשי מקצוע בשביל ההתקנה עצמה.

 

התקנת טלויזיה על זרוע – כיצד בוחרים?

מגוון הזרועות החשמליות שיש בשוק הינו רחב, בדרך כלל אנו נבחר את הזרוע המתאימה בהתאם למסך הטלויזיה אותו אנו רוצים. לדוגמא, ישנן זרועות חשמליות אשר מתאימות להגבלת גודל מסך מסוים, חלק מהזרועות מתאימות למסכים עד 60 אינץ' ואילו חלק מתאימות גם ל-100 אינץ'. מלבד לגודל המסך יש לקחת בחשבון גם את משקל מסך הטלוויזיה ולבחון האם הזרוע יכולה לשאת את המשקל הזה. לכן, זרועות חשמליות מתאימות יותר למסכי טלוויזיה חדשים, המסכים הדקים והקלים. ההצעה שלנו היא תמיד לקחת מקדם ביטחון של כ-10 ק"ג. זאת אומרת שאם הזרוע שבחרתם יכולה לשאת משקל של 40 ק"ג, בחרו מסך טלוויזיה שלא עולה על 30 ק"ג. 

כמו כן עוד פרמטר שמשפיע על הבחירה באופן ניכר הוא סוג הזרוע. ישנן זרועות חשמליות אשר מכונות גם מעליות, זאת אומרת שהטלוויזיה תצא מתוך הקיר וכאשר אינה בשימוש הקיר סוגר על מסך הטלוויזיה ומשתלב בעיצוב התקרה או הקיר. התקנה מסוג מעלית הפכה לנפוצה בשנים האחרונות, אפשרויות ההתקנה מסקרנות את הלקוחות ומאפשרות לנו לקבל עיצוב יוקרתי בבית, ניתן להתקין את המעלית מתוך התקרה, קיר, רצפה ואפילו מתוך רהיט. בדומה למעלית, ישנן זרועות אשר מיועדות לתקרה ואילו חלקן מיועדות לקירות ואף לרצפה. חוץ מזרועות "מעלית", ישנן גם זרועות סטנדרטיות אשר מחוברות לקיר באמצעות ברגים איכותיים, זרועות אלו יכולות לעבוד באופן ידני או חשמלי.

התקנת טלויזיה על זרוע – התקנה עצמאית

לאחר שבחרתם את סוג הזרוע אותה אתם רוצים לבצע תליית טלויזיה בבית ווידאתם שאכן הזרוע מתאימה למסך אותו בחרתם, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתקין את הזרוע במקום הנכון. אין תשובה חד משמעית האם צריך איש מקצוע בשביל ההתקנה או לא, אנו מאמין שאם יש ספק אין ספק, זאת אומרת שאם אתם לא סגורים על היכולות הטכניות שלכם במאה אחוז, פנו לאיש מקצוע שיעשה את העבודה. כאשר מדובר על עבודה מורכבת כמו התקנה של זרוע מסוג מעלית חשוב מאוד להיעזר באיש מקצוע, אתם עלולים לפגוע בנכס שלכם אם תעשו צעדים לא נכונים. מלבד לכך, אתם רוצים שההתקנה תהיה כמה שיותר נקייה, שהכבלים יהיו מוסתרים באופן מקצועי ושהכל יעבוד באופן תקין בתום העבודה. בשביל זה אתם צריכים ייעוץ והכוונה של אנשי מקצוע, מחירי ההתקנה נעים בטווח רחב יחסית של כמה מאות שקלים בודדים ומעלה, תלוי במורכבות העבודה, מרחק הנסיעה והחברה איתה יצרתם קשר. 

התקנת טלויזיה על זרוע – חשמלי או ידני?

התקנת טלויזיה על זרוע כבר מצביעה לנו שאתם מחפשים משהו חדש בבית, אם הייתם רוצים לבחור בהתקנה פשוטה הייתם בוחרים במתקן סטנדרטי עליו תוכלו להציב את מסך הטלוויזיה. פער המחירים בין זרוע חשמלית סטנדרטית ובין זרוע ידנית אינו גדול, עדיף לכם להוסיף עוד סכום מסוים בכדי לקבל את הנוחות המירבית. כמובן שאם כבר השקעתם בעיצוב הבית, במסך טלוויזיה יוקרתי ובספות נוחות אתם תרצו להשקיע לא פחות בהתקנת מסך הטלוויזיה על גבי זרוע יוקרתית ואיכותית.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!