התקנת טלויזיה בטבעון

זמינות,מהירות ומחיר זול במיוחד!זה המוטו שלנו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

התקנת טלויזיה בטבעוןקניתם טלוויזיה חדשה ואתם רוצים להתקין אותה, אבל במקרה הטוב אתם לא לגמרי בטוחים האם אתם רוצים ויכולים לעשות את זה בעצמכם ובמקרה הרע אתם די בטוחים שאין שום סיכוי לעשות את זה לבד. בשני המקרים האלה ולמעשה בכל מקרה של התקנת טלוויזיה חדשה בבית, מומלץ להזמין איש מקצוע שיבצע עבורכם את ההתקנה בצורה מקצועית. למה כל כך חשוב שהתקנת טלוויזיה תבוצע על ידי איש מקצוע? האם לא מדובר במשימה פשוטה של קידוח חורים בקיר, תליית הטלוויזיה? מהן הפעולות שנכללות במסגרת שירות של התקנת טלויזיה בטבעון? מי מציע את השירות הזה ואיך נכון לבחור אותו? את התשובות לשאלות אלו ועוד, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

למה כל כך חשוב להתקין טלוויזיה בסיוע איש מקצוע?

אז קודם כל נשאלת השאלה האם יש בכלל איש מקצוע שמציע ספציפית את השירות של התקנת טלויזיה בטבעון והתשובה היא כמובן כן. ישנו כמובן הנדימן, שיכול לבצע עבורכם מגוון רחב של עבודות התקנה ותיקונים בבית וישנו גם טכנאי שמתעסק בהתקנת טלוויזיות, לרוב במסגרת עבודה שלו עם ספקי טלוויזיות גדולים. בהיבט זה, ראוי לומר ששתי האופציות יכולות להיות רלוונטיות לכם ובלבד שמדובר באנשי מקצוע שיודעים באמת להתקין טלוויזיות ויודעים לעשות את זה מעבר להיבט של קדיחת חורים וחיבור ברגים. התקנת טלוויזיה בצורה מקצועית הוא נושא טיפה יותר רחב מקדיחת חורים וכשאתם מזמינים איש מקצוע שיבצע עבורכם את המשימה, אתם רוצים להבטיח שאתם זוכים לערך המקסימלי שניתן לקבל מאיש מקצוע כזה. כאמור, גם הנדימן וגם טכנאי התקנת טלוויזיות ידעו לעשות עבורכם את המשימה, אם רק תוודאו שהם אכן מתמחים בתחום זה.

אבל בואו נחזור לשאלה המקורית: מדוע זה כל כך חשוב להתקין טלוויזיה בצורה מקצועית? התשובה היא שחוויית הצפייה שלכם בטלוויזיה בבית יכולה להשתנות מאוד בזכות התקנה מקצועית של הטלוויזיה עצמה. כמה להשתנות?לפעמים שינוי המיקום של הטלוויזיה, לא בהרבה, יכול לנטרל את כל אותם מקרים שנרדמתם מול הטלוויזיה בדקות הראשונות לצפייה. התקנה מקצועית גם יכולה להבטיח שלעולם לא תסבלו מהפרעות בצפייה בטלוויזיה, שלא יכאב לכם הצוואר מצפייה ארוכה ושלא יהיו חוטים שמפוזרים בכל רחבי הסלון או החדר כדי שתוכלו לחבר את הטלוויזיה לחשמל, לכבלים, לסטרימר, למערכת סטריאו או לכל אמצעי אחר שאתם רוצים לחבר אותה אליו. איש מקצוע שמציע את השירות של התקנת טלויזיה בטבעון, יודע בדיוק היכן ואיך להתקין עבורכם את הטלוויזיה כדי להבטיח לכם חוויית צפייה מושלמת ואם מעולם לא נעזרתם באיש מקצוע לעניין זה, אתם תופתעו לגלות עד כמה הוא יכול להשפיע. תופתעו לגמרי.

 

 

התקנת טלויזיה בטבעון – מהם הפרמטרים שמשפיעים על חוויית הצפייה שלכם בטלוויזיה?

כדי ליהנות מחוויית צפייה מושלמת בטלוויזיה, הטלוויזיה צריכה להיות במרחק הנכון, במיקום הנכון, בגובה הנכון ובזווית הנכונה. כל אלה משפיעים יחד וכל אחד לחוד על חוויית הצפייה שלכם בטלוויזיה וכפי שאמרנו קודם לכן, כאשר ההתקנה מבוצעת על ידי מומחה תקנת טלויזיה בטבעון, אתם גם יכולים להרגיש בהבדל. לעניין המרחק הנכון, המרחק צריך להיות ברמה כזאת שמאפשר לכם לקלוט את המסך כולו מבלי להזיז את האישונים מצד לצד, אך גם מאפשר לכם להבחין בפרטים הקטנים ביותר, לבטח בכתוביות ללא אמצעי עזר, אם אתם לא משתמשים בהם באופן רגיל. מבחינת מיקום הטלוויזיה ישנם פרמטרים רבים שיש לבחון ובכלל זה השילוב של הטלוויזיה בעיצוב הכולל של החלל בו היא מותקנת, האם בקיר הנגדי ישנו חלון שחודר דרכו אור רב והאם מותקן בו וילון אם לאו, היכן בדיוק ממוקמת הספה, המיטה או כל אמצעי אחר שישמש את הצופים לישיבה או לשכיבה מול הטלוויזיה, האם ישנן מגבלות כלשהן שמונעות להתקין את הטלוויזיה במיקום האידיאלי וכן הלאה. ככלל, חשוב שהטלוויזיה תהיה תמיד מול מרכז המרחב בו יושבים או שוכבים הצופים ושלא ישתקף דרכה שום גורם שיפריע לצפייה בה, לפחות לא מזווית הצפייה המרכזית.

מתקין טלויזיה בטבעוןעניין הגובה הוא עניין חשוב מאוד, שמשפיע מאוד על חוויית הצפייה בטלוויזיה ועל כך יעיד כל מומחה התקנת טלויזיה בטבעון. השפעתו של גובה ההתקנה ניכרת בכמה וכמה מובנים ובכלל זה הנטייה שלכם להירדם מול הטלוויזיה, תחושה של כאב גב או צוואר שמתפתחת בכם במהלך הצפייה בטלוויזיה, תחושה של כאב ראש שנובע מהפעלת יתר של שרירי הפנים בזמן הצפייה בטלוויזיה, המידה בה המסך נראה לכם במלואו מבלי שפריט כלשהו מסתיר לכם חלק מן המסך וכן הלאה. ישנם כמובן כללי אצבע לקביעת הגובה האידיאלי ואלו הם: מעט מעל גובה הראש של אדם יושב כאשר הטלוויזיה מותקנת בחדר הסלון או בחדר בו הצפייה בטלוויזיה מתבצעת בישיבה, או מעט מעל גובה הראש של אדם עומד, כאשר הטלוויזיה מותקנת בחדר שינה או בחדר בו הצפייה בטלוויזיה מתבצעת במצב שכיבה. ישנו כמובן משחק מסוים שניתן לשחק בגובה, אם קיימות מגבלות מבניות כלשהן שלא מאפשרות להתקין את הטלוויזיה בגובה הנכון, אבל זהו בדיוק המקום בו באים לידי ביטוי הכישורים של מומחה התקנת טלויזיה בטבעון – איש מקצוע שיודע לאזן בין המיקום, המרחק והגובה בהתאם למגבלות המבניות בחלל בו מותקנת הטלוויזיה, בכדי להבטיח שבסופו של דבר יתקבל השילוב האידיאלי של כל השלושה.

כך למשל, ישנם מצבים בהם בגלל מגבלות מבניות לא ניתן לתלות את הטלוויזיה על הקיר שבו הכי נכון לתלות אותה בגובה שהכי נכון לתלות אותה. במקרה כזה, אתם אולי הייתם בוחרים להתקין את הטלוויזיה על גבי קיר אחר תוך שאתם מוותרים על ערך חשוב כמו השתקפות של האור הבוקר מחלון אחורי. איש מקצוע יכול להציע לכם פתרון אלטרנטיבי כמו למשל תלייה של הטלוויזיה מהתקרה, כך שהמגבלה המבנית מתבטלת ואתם עדיין יכולים להתקין את הטלוויזיה במיקום האידיאלי עבורכם. זוהי כמובן רק דוגמא אחת בה בא לידי ביטוי הערך של התקנת טלויזיה בטבעון בסיוע איש מקצוע, שמתמחה בדיוק בכך וישנן עוד דוגמאות רבות נוספות.

 

חיווט כבלים – נושא חשוב שיש לשים אליו לב

נושא נוסף שנכלל בשירות התקנת טלויזיה בטבעון הוא הנושא של חיווט הכבלים בחלל בו מותקנת הטלוויזיה. ישנם מקרים רבים בהם לא ניתן להתקין את הטלוויזיה בקרבת השקעים הייעודיים שלה. ישנם גם מקרים רבים אחרים בהם בנוסף לכבל החשמל והכבלים, אנחנו רוצים ליצור חיבורים נוספים עם כבלים נוספים עבור חיבור למערכת הסטריאו, חיבור לממיר, חיבור למחשב, חיבור לסטרימר, חיבור לטלפון נייד או טאבלט וכן הלאה. איש מקצוע שמתמחה בתחום זה, ידע כיצד להעביר את כל הכבלים הנדרשים ברחבי החדר, כך שהטלוויזיה תקבל את כל החיבורים הנדרשים לה ותדע להוציא את כל כבלי ההזנה עבור המכשירים שאתם רוצים לחבר אליה וכל זאת, מבלי שהכבלים ישתרכו ברחבי החדר, מבלי שהם יהיו זרוקים על הרצפה או מבורדקים על גבי השידה ואת זה ידע כל אחד להעריך מאוד. איש מקצוע המציע את השירות של התקנת טלויזיה בטבעון ידע להוביל את הכבלים הנדרשים בצמוד לפאנלים או אפילו באמצעות חפירת תעלה בתוך הקיר, הכל כתלות לדרישות שלכם, ולהבטיח, שכל הכבלים מגיעים לטלוויזיה וכולם יוצאים ממנה בצורה מסודרת, נגישה ואסתטית.

 

איך תבחרו את האיש התקנת טלויזיה בטבעון הנכון?

מתקין טלויזיה מומלץ בטבעוןככלל, בחירת איש מקצוע לצורך התקנת טלויזיה בטבעון לא אמורה להיות מסע כומתה מפרך וגם אין צורך להפוך אותה לכזאת. אתם יכולים לבחור לכם הנדימן או טכנאי התקנות טלוויזיה המציעים את השירות שלהם באזור המגורים שלכם, לבחון את המחיר תליית טלויזיה  ופשוט לוודא שהם מתמצאים בתחום זה באופן ספציפי. את זה תוכלו לעשות באמצעות בקשת המלצות וחוות דעת מקצועיות מחברים, קולגות, חברים, שכנים ומכרים ורצוי מאנשי מקצועי שמכירים מתקיני טלוויזיות ויודעים לספר לכם על כמה שכדאי לעבוד איתם. בנוסף לכך, כדאי להתקשר ולהחליף כמה מילים, להתרשם מהאדם ולבחון האם אתם מרגישים בנוח איתו והאם הוא משדר לכם את הרמה המקצועית לה אתם מצפים. לבסוף, בצעו השוואת מחירים באמצעות בקשת הצעות מחיר מכמה נותני שירות, ודאו שההצעות הן סופיות ולא ייערך בהן כל שינוי וכן ודאו שאתם לא בוחרים אוטומטית בזול ביותר, אלא בזה שיודע להציע לכם את השילוב והאיזון הטוב ביותר בין מומחיות בהתקנת טלוויזיות, סטנדרטים גבוהים של שירות, אחריות על השירות והעבודה ולבסוף גם מחיר אטרקטיבי שצריך לנוע בסביבות 200-250 שקלים לפני תוספות חיווט ותוספות מיוחדות שאולי תבקשו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים

המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

צרו עימנו קשר

היתרונות שלנו

אולי גם יעניין אתכם...

צפון
מרכז\דרום
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
Open chat
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!