התקנת טלויזיה בממד

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלויזיה בממדהתקנת טלויזיה בממד

כולנו כבר נוכחנו לדעת עד כמה הממד יכול להיות שימושי בארץ שלנו… הממד הוא לא סתם חדר מוזנח שהופך למחסן של הבית, זה חדר מן המניין אשר יש להתייחס אליו בצורה שתשרת אתכם על הצד הטוב ביותר במקרים בהם אתם תשהו זמן מה בממד. בין אם החדר בשימוש כרגע או לא, התקנה של מסך טלויזיה בממד יכולה להיות פיתרון מעולה עבור ילדים, גם למנוע רעש וגם במקרים בהם צריך לשהות בממד זמן מה יש תעסוקה לכל מי נמצא נוכח בחדר. התקנה של מסך טלויזיה בממד מצריכה מאיתנו סיוע של אנשי מקצוע על מנת לבחור את המקום הנכון ביותר לתליית טלויזיה וכמובן בשביל לשמור אסתטיקה מושלמת.

 

התקנת טלויזיה בממד – מה ההבדל בין התקנה בממ"ד לחלל אחר בבית?

לכל חלל בבית יש את חוקי ההתקנה שלו, כמו כן המתקין מתייחס באופן שונה לכל סוג בנייה, קירות גבס יקבלו יחס שונה מבטון וכן הלאה… לכן חשוב לדעת כי גם להתקנה בממד יש את החוקים שלה, החוקים נועדו על מנת שנוכל לקבל תוצאה בטוחה מבלי לפגוע בתפקוד הממד עצמו. ההבדלים באים לידי ביטוי בכלים של המתקין, בעובי הברגים וכמו כן במתקני התלייה עצמם שחלקם נועדו אך ורק להתקנה בממד.

התקנת טלויזיה בממד – בחירת מתלה מסך חכמה

בדרך כלל ממד הבית יהיה קטן בגודלו ולכן אנו רוצים לחסוך כמה שיותר במקום כאשר אנו בוחרים את מתקן התלייה. האפשרויות אשר עומדות לרשותנו הן מתקן תלייה עומד (סטנד), מתקן תלייה על קיר, זרוע חשמלית ומעלית. נוכל למצוא כל אחת מהאפשרויות האלו כאשר אנו מחפשים מתקן לצורך התקנה טלויזיה בממד. עם זאת, הדגמים השונים הם אלו אשר אליכם לשים עליהם דגש. כמו כן, כאשר אנו בוחרים דגם מסוים עליכם לשים לב מהו המשקל אשר המתקן יכול לשאת ומהו גודל המסך המתאים למתקן. נקודה שחשוב להבהיר, תמיד רצוי לקחת מתקן שיכול לשאת כ-10 ק"ג יותר ממשקל המסך, מעין טווח בטיחות. 

 

התקנת טלויזיה בממד – התקנה נקייה

כפי שציינו אנו רוצים להתקין את המתקן ללא פגיעה באיכות הבטיחותית של הממד וכמובן לא לפגוע באסתטיקה בחדר. לכן חשוב לקבל שירות מחברה מקצועית אשר מתמחה בכל תחומי ההתקנות. חברה מקצועית יודעת לשים דגש על ההבדלים בין התקנות בחללים שונים, והעבודה אשר היא תעשה תהיה נקייה (תרתי משמע). שימו לב כי מחירי ההתקנות משתנים בהתאם למתקן אותו בחרתם, לא תשלמו אותו מחיר על התקנת מעלית כמו שמשלמים על התקנת טלויזיה על קיר

התקנת טלויזיה בממד – האם יש השפעה למחיר ההתקנה?

המחירים של התקנת מסך טלויזיה בכל חלל שהוא משתנה בהתאם לשלושה דברים: מורכבות עבודה, החברה אשר מעניקה את השירות, סוג מתקן התלייה. אם אתם רוכשים מסך טלויזיה חדש אתם לא רוצים להזניח את בחירת מתקן התלייה, אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה הבחירה של מתקן התלייה קריטי לשמירה על איכות הצפייה. 

עצם העובדה שאנו בוחרים להתקין את מסך הטלויזיה בממד כן משפיעה על המחיר, שכן מורכבות העבודה עולה מדרגה כאן. על מנת שנוכל למקם את מתקן התלייה באופן בטיחותי בממד עלינו לקדוח בבטון ולהשתמש בכלים מתאימים. כאשר מדובר על התקנה פשוטה כמו התקנה על קיר המחיר אינו בעל פער משמעותי, כמעט ואינו ניכר. כאשר מדובר על עבודה מורכבת יותר כמו התקנה של מתקן תלייה מסוג מעלית, המחירים כבר מתחילים לטפס. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!