התקנת טלויזיה במקומות ציבוריים

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלויזיה במקומות ציבורייםהתקנת טלויזיה במקומות ציבוריים

התקנת טלוויזיה היא אינה משימה מורכבת במיוחד ובמרבית הבתים היא מבוצעת על ידי בעלי הבית ללא צורך במעורבות של איש מקצוע. יחד עם זאת, גם בבית מומלץ להיעזר במתקין מקצועי, בעיקר אם ישנם אתגרים ייחודיים שאותם רוצים לפתור כדי להבטיח את חוויית הצפייה הטובה ביותר. התקנת טלויזיה במקומות ציבוריים זה כבר עניין אחר לגמרי ויש לכך כמה וכמה סיבות וגם כמה וכמה פתרונות, שאת כולם תוכלו לקבל ממתקין מקצועי ועל כך נדבר ממש כאן בשורות הבאות.

 

התקנות טכניות במרחבים ציבוריים

עוד לפני שנדבר על המקרה הפרטי של התקנת טלויזיה במקומות ציבוריים, חשוב להבין את המשמעות של ביצוע כל התקנה טכנית במרחבי ציבור. המדובר במרחבים המשרתים את הציבור הרחב ולכן חייבים לעמוד בכללי בטיחות, תקנים ותקנות, שמיועדים להבטיח את שלומו של הציבור. כך למשל, בהתקנה של טלוויזיה בבר או קניון, חשוב לוודא שכל החלקים עומדים בתקנים הנדרשים ושעבודות ההתקנה עצמה מבוצעת גם היא על פי התקן. כמו כן, חשוב לוודא שגם במצב של כשל, ההסתברות לפגיעה בשלום הציבור היא קטנה ועומדת בהוראות התקן הרלוונטי. בהתאם לכך, כאשר אתם רוצים לבצע התקנת טלויזיה במקומות ציבוריים, מה שצריך לעניין אתכם זה לא רק הקושי להתקין בגובה למשל, אלא גם העמידה בכללים הספציפיים שחלים על מבני ציבור ואינם חלים על בתים פרטיים.

האתגרים בהתקנה במרחבי ציבור

התקנת טלויזיה במקומות ציבוריים יכולה לשרת כמה וכמה מטרות שונות. כך למשל, טלוויזיה שמותקנת לצרכי בידור בפאב, טלוויזיה שמיועדת לשדר פרסומות ומסרים שיווקיים ברחבי הקניון, טלוויזיה שמיועדת לספק מידע לציבור בתחנת רכבת, קניון, תחנת אוטובוסים וכן הלאה. בכל המקרים האלה, נדרש למעשה מסך גדול על גביו ניתן להציג את המסרים הנדרשים והרלוונטיים למבקרים באותו מקום. העניין הוא שבמקרים אלה, המודל הבסיסי של דלת על גבי הקיר שמול ספות הסלון הוא כבר לא מודל רלוונטי. במבני ציבור ייתכן שתרצו לתלות את הטלוויזיה דווקא במרכז החלל, היכן שאין שום קיר בסביבה. ייתכן שתרצו לתלות את הטלוויזיה על משטח שהוא אינו קיר, כמו למשל מעקה בטיחות, או בסמוך לחלון ויטרינה. על מנת לענות על אתגרים אלה ניתן להשתמש בהתקנים מיוחדים, למשל לתליית טלוויזיה מהתקרה. תלייה כזאת יכולה להתבצע על ידי זרוע תלייה קבועה או זרוע מתכווננת שמאפשרת לשלוט בגובה הטלוויזיה ובזווית אליה היא פונה.

לא רק תליית טלוויזיה

המשימה של התקנת טלויזיה במקומות ציבוריים כוללת לא רק את התקנים החשובים ואת האתגרים של תליית הטלוויזיה עצמה, אלא גם את האתגרים של חיווט הכבלים וחיבור הטלוויזיה למערכות היקפיות משיקות. כך למשל, אתם רוצים לתלות טלוויזיה בלב ליבו של חלל במבנה ציבור. את הטלוויזיה יהיה נכון לתלות באמצעות זרוע ייעודית מהתקרה, אך כעת גם צריך לחבר את הטלוויזיה למערכות שאמורות להעביר אליה את המידע שיש לשדר. פעולות אלה מבוצעות במסגרת שלב החיווט, שבו נמתחים כבלים המיועדים להזין את הטלוויזיה בזרם חשמלי ובזרם תקשורת לרבות תמונה, סאונד וחיבורים למערכות שונות המופעלות במקום.

לבסוף, כל התקנה כזאת דורשת אישור בטיחותי וחייבת להתבצע באישור אנשי המקצוע הרלוונטיים, שוב כפי שאמרנו קודם לכן, מתוך שיקולים של שלום הציבור. על כן, בכל מקרה של התקנת טלויזיה במקומות ציבוריים, חשוב שההתקנה תתבצע על ידי מתקין מקצועי, שגם מתמחה בהתקנות במרחבי ציבור ועובד תחת התקנים המחייבים, גם בגלל שכך צריך לעשות וגם בגלל החוויה המושלמת שאתם רוצים להעניק למבקרים במקום.

כיום רואים הרבה מאוד מסכי טלוויזיה במשרדים, במרפאה, בסניפי דואר ואפילו במספרה או אצל הקוסמטיקאית.

למה צריך מסך במקומות ציבוריים כאלו??

טלויזיה במקום ציבורי היא פלטפורמה לפרסום מודעות, מבצעים ושירותים נוספים של אותו מוסד למשל מספרכם בתור, עדכונים שונים בהתאם לצורך, חדשות, וכו'. לפעמים המטרה היא גם פשוט להנעים את הזמן עד קבלת השירות, למשל במסעדות, במספרות ועוד ועוד.

התקנה טלווזיה במקום ציבורי דורתש התמחות על מנת לדעת היכן לתלות כדי להגיע לחשיפה מקסימלית, וגם איך לקחת בחשבון את הצופה הממוצע.

לכן מומלץ להיעזר בשירותיו של מתקין מקצועי.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!