התקנת טלויזיה סמסונג על הקיר

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלויזיה סמסונג על הקירהתקנת טלויזיה סמסונג על הקיר

טלוויזיות סמסונג הן טלוויזיות עדינות ואיכות הצפייה בהן גבוה מהרבה חברות אחרות בשוק. תליית טלויזיה על הקיר יכול להישמע פשוט, אך אם אתם רוצים לקבל עבודה מקצועית ואיכות צפייה שתאפשר לכם נוחות מקסימלית אתם צריכים להכיר את כל היצע מתקני התלייה הקיימים בשוק.

 

התקנת טלויזיה סמסונג על הקיר – כיצד מתקינים?

אופן ההתקנה יכול להתבצע באופן עצמאי או דרך חברה חיצונית אשר מתמחה בסוגי התקנות אלו. אותה חברה מציעה ללקוח את מגוון האפשרויות הרחב ביותר בהתאם לסוג המסך אותו הוא בחר. מלבד לסוג חברת מסך הטלוויזיה יש עוד פרמטרים שאמורים להשפיע על בחירת המתקן. הפרמטרים האחרים יהיו משקל מסך הטלוויזיה, גודל המסך וסוג מתקן התלייה הנבחר. גם כאשר מדובר רק על התקנה על קיר יש לכם מגוון אפשרויות רחב אשר כל אחת מהאפשרויות מציעה לכם אפשרויות שונות בכוונון המסך, זוויות צפייה, הפעלה חשמלית או ידנית ועוד…

התקנת טלויזיה סמסונג על הקיר – מהן האלטרנטיבות לתלייה על קיר?

גם אם אתם בטוחים שאתם רוצים לתלות את מסך הטלוויזיה על גבי הקיר דעו כי קיימות עוד אפשרויות תלייה, כמו תלייה מהתקרה, תלייה על עמוד נירוסטה ותלייה על רהיט כלשהו. האפשרות הראשונה שציינו היא תליית מסך הטלוויזיה מהתקרה, תוכלו לבחור בזרוע חשמלית, התקנה באמצעות מתקן תלייה קבוע או באמצעות מה שמכונה "מעלית", מתקן חשמלי אשר מקובע לקיר ומתשלב כחלק ממנו בעת הסגירה.

גם כאשר מדובר רק על תלייה על קיר אותן אפשרויות קיימות לכם רק בדרכים שונות. זאת אומרת שתוכלו גם לבחור במעלית רק שהמסך ייצא מחלק מוחבא של הקיר, או דרך רהיט מסוים. תוכלו לבחור בזרוע חשמלית אשר תנוע בהתאם למה שאתם רוצים או שתוכלו לקבע את המסך לקיר באמצעות מתקן תלייה סטנדרטי.

 

התקנת טלויזיה סמסונג על הקיר – מה צריך לקחת בחשבון?

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת הוא שגם אם אתם רוכשים מסך טלוויזיה ממקום מסוים אתם לא מחויבים להתקנה דרכם, יש כיום חברות רבות אשר מציעות שירותי התקנה למסכי טלוויזיה מכל הסוגים. ככל שהחברה מנוסה יותר כך הזמינות שלה תהיה גבוהה יותר ואפשרויות התלייה תהיינה מרובות יותר.

חברות התקנה רבות הבינו את החשיבות שיש בשילוב מתקן התלייה עם עיצוב הבית. מתקני התלייה בעבר היו נחשבים לפריט די נחות, פריט אשר משמש אותנו לתלייה בלבד. מתקני התלייה נחשבים לחדישים היום, מעוצבים בצורה ייחודית אשר יכולה להתאים להרמוניה הכללית של הבית והמחירים נוחים. כמובן שככל שמתקן התלייה משוכלל יותר ככה תשלמו יותר גם עבור המתקן עצמו וגם עבור עבודת ההתקנה. לדוגמא, כאשר מדובר על התקנה של מעלית עבודת ההכנה להתקנה תהיה מורכבת יותר וגם המתקן עצמו נחשב ליוקרתי, לכן התשלום הכולל יהיה גבוה יותר מהתקנה אחרת.

התקנת טלויזיה סמסונג על הקיר – מסקנות

התקנת טלויזיה סמסונג על הקיר נשמעת די ברורה ופשוטה, אבל אם כבר השקעתם במסך יוקרתי למה שלא תשקיעו בנוחות שלכם. ההתקנה נועדה כדי להבטיח לנו את איכות הצפייה הגבוהה ביותר, אך בכדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר עליכם לקבל ייעוץ והכוונה מחברת התקנה מקצועית. כמו שאתם לא רוצים להתפשר על איכות המסך אותו אתם רכשתם, או על איכות מתקן התלייה, כך אסור לכם להתפשר על בחירת החברה אשר תציע לכם את השירות. כל מה שעליכם לעשות הוא מחקר קצר אודות ההצעות של כל החברות הרלוונטיות בשוק, לקיים מפגש או שיחת טלפון לצורך הכרות האנשים והעבודה הצפויה ולאחר שאתם שלמים עם הבחירה שלכם תוכלו לגשת למלאכה.

סמסונג הוא ללא ספר מותג מוביל בישראל בכל תחומי האלקטרוניקה. זו גם אחת הטלוויזיות הנמכרות ביותר והמובילות בישראל.

טלוויזיה SMART TV  של סמסונג כוללת גם חיבור לאינטרנט, כלומר אפשרות לגלוש ברשת דרך הטלוויזיה.

איכות התמונה שלה היא מהגבוהות  – FULL HD – והיא נותנת רזולוציה של 1920, בנוסף ליכולת  מעבר למסכים מבריקים, התאמת ניגודיות, קצב רענון מסך מהיר (שלא לדבר על כולל למצב של תלת מימד, בטלווזיות החדשת), ועוד.

טלוויזיות סמסונג באות עם רמקולים מובנים בהספק גבוה. רמקולים אלה מתואמים להשמיע באיכות דולבי. כמו כן אפשר לקבוע את עוצמת הווליום בכל צד.  ולהתאים את השמע, על פי המאפיינים השונים.

מסכי סמסונג הם דק במיוחד ולכןעדיף להצמידם לקיר. לכן עדיף שרק מתקין מיומן ומקצועי יתקין ויתלה טלוויזיה סמסונג.

התקנת טלויזיה סמסונגהתקנת טלויזיה סמסונג

קניתם טלוויזיה חדשה של סמסונג ועכשיו אתם רוצים להבטיח שאתם תולים אותה בצורה הנכונה ביותר, שתבטיח לכם את חוויית הצפייה הטובה ביותר? ובכן, התקנת טלויזיה סמסונג אינה שונה כמובן מהתקנה של טלוויזיה מכל דגם אחר וגם אם מדובר בטלוויזיה ישנה יחסית שכבר אין לכם את התקן התלייה שלה לקיר, יש היום פתרונות גנריים באמצעותם תוכלו לתלות גם את הטלוויזיה שלכם. מה שבאמת חשוב הוא, שתבצעו את התלייה על פי עקרונות מקצועיים, שיבטיחו לכם את חוויית הצפייה האולטימטיבית בהתאם לאופי הצפייה בחדר הספציפי ועל כך נדבר בשורות הבאות.

 

קודם כל, מומלץ מתקין מקצועי

לפני הכל ובמיוחד אם אתם לא לגמרי סגורים על כך שאתם יכולים לתלות את הטלוויזיה בעצמכם, מומלץ מאוד להזמין מתקין מקצועי, שיעשה את העבודה בשבילכם. הזמנת מתקין מקצועי היא לא עניין של מותרות, עליהן אתם משלמים רק כדי שמישהו אחר יבצע את העבודה בשבילכם.

מתקין מקצועי הוא איש המקצוע שמכיר את כל אפשרויות התלייה ואת כל העקרונות שעל פיהם נכון להתקין טלוויזיה בכל אחד מחדרי הבית (ובכל חדר הכללים הם שונים). כך למשל, האם ידעתם שאת המהלך של התקנת טלויזיה סמסונג אפשר להשלים גם באמצעות תלייה מהתקרה? ייתכן שבתצורת חלל הפנים בביתכם, אפשרות זו תציע לכם חוויה שונה לגמרי ממה שאתם מכירים ומתקין מקצועי ידע גם להציע לכם את האופציה הזאת וגם כמובן לבצע אותה עבורכם. מתקין מקצועי גם יסייע לכם בכל הנושא של חיווט הכבלים שהוא נושא חשוב מאוד, כפי שנסביר להלן.

 

עקרונות חשובים מרכזיים בתליית טלוויזיה

לכל חדר ישנם עקרונות שונים שעליהם חשוב להקפיד בכל מהלך של התקנת טלויזיה סמסונג או כל דגם אחר. ככלל, תמיד נכון שהטלוויזיה תוצב במרכז המרחב בו ממוקמים הצופים. אם זה בסלון, אז במרכז הרוחב של הספות. אם זה בחדר השינה, אז במרכז המיטה מקדימה. ישנם גם מקרים בהם יהיה נכון יותר לתלות את הטלוויזיה בזווית צידית למרכז הצפייה, אבל לכך אפשר להתייחס כמעין פשרה ולא כברירת מחדל.

מבחינת גובה, לגובה בה תלויה הטלוויזיה ישנה השפעה רבה על חוויית הצפייה. גובה לא נכון יכול לגרום לכאבי צוואר וגב לאורך זמן מחד ולהירדמות מול הטלוויזיה מאידך. באזור שבו הצפייה מתבצעת בישיבה, מעט מעל גובה הראש של אדם ממוצע יושב הוא הגובה המומלץ. בחדר השינה בו הצפייה מתבצעת במצב שכיבה, מעט מעל גובה הראש של אדם ממוצע עומד הוא הגובה המומלץ. גם בפרמטר זה ישנם מקרים בהם נעדיף גבהים אחרים, מכל מיני סיבות, אם כי גם במקרה זה מדובר במעין פשרה ולא בברירת המחדל הרצויה.

לבסוף, חשוב תמיד לבחור את המקום הנכון ביחס לחוויית הצפייה ולא ביחס לשום אילוץ אחר. כך למשל, רבים בוחרים להתקין את הטלוויזיה היכן שממוקמים שקעי החשמל והכבלים. במקרים רבים זה ממש לא אמור להיות המקום הנכון, אבל אף אחד לא רוצה להתעסק עם מתיחת חוטים. מתקין מקצועי לא ייקח בחשבון כלל את הסוגייה של חיווט הכבלים ברחבי החדר ויתקין את הטלוויזיה במקום הנכון לה ביותר. לאחר מכן, ישנם פתרונות לחיווט הכבלים בצורה מסודרת ונסתרת כך שהם לא יפריעו לכם ויעשו את המלאכה שלהם לשרת את חוויית הצפייה שלכם ולא שחוויית הצפייה שלכם תשרת אותם.

ישנם כמובן עקרונות נוספים שכדאי להקפיד עליהם במסגרת תליית טלויזיה סמסונג, אבל את כולם יודע ומכיר מתקין מקצועי, שתמיד יוכל להתקין לכם את הטלוויזיה בצורה הנכונה ביותר לכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!