התקנת טלויזיה על עמוד

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלויזיה על עמודהתקנת טלויזיה על עמוד

מתלבטים באיזה זווית למקם את מסך הטלוויזיה? לא רוצים לפגוע בקיר או להתקין זרוע חשמלית לתקרה? אין בעיה! הפיתרון החכם ביותר בשבילכם יהיה התקנת טלויזיה על עמוד! נשמע פשוט, לא? התקנת מסך טלוויזיה על עמוד מאפשרת לכם אפשרויות צפייה של 360 מעלות. אז איך בעצם התקנה כזאת עובדת?

 

התקנת טלויזיה על עמוד – מיקום המסך

אז איך בעצם אנו בוחרים איפה להתקין עמוד בתוך הבית? אנו רוצים תחילה לדאוג שמכל זווית בבית נוכל לראות את מסך הטלוויזיה בצורה הנוחה ביותר. התקנה זו מצריכה מאיתנו סיוע של איש מקצוע כבר בבחירת מקום ההתקנה. התקנה זו שונה בהרבה מאשר כל התקנה רגילה אשר די ברור איפה אנו רוצים למקם את מסך הטלויזיה. אז חשבו על מקום בחלל הבית (סביר להניח ותבחרו בסלון) בו תוכלו לראות את המסך בצורה הנוחה ביותר. לדוגמא, אם הסלון שלכם מחובר למטבח, למה לא לתת גם למי שמבשל להנות מזווית צפייה מתאימה? את מסך הטלויזיה אנו מניחים על עמוד נירוסטה אשר משמש כציר מרכזי, ניתן גם לבחור בעמוד שחור אשר יכול להשתלב בצורה מעולה עם עיצוב הבית. 

התקנת טלויזיה על עמוד – יתרונות

  • ייחודיות – הדבר הראשון שאתם יכולים להבטיח כיתרון משמעותי לכם הוא שאתם תהפכו את הבית שלכם להרבה יותר ייחודי ומסוגנן מאשר כל בית אחר. התקנת טלויזיה על עמוד גורמת לכם לצאת מהקופסא וגם להנות מיתר היתרונות של התקנה זו.
  • קביעת גובה המסך – עוד יתרון של התקנה זו היא שאתם יכולים לבחור את הגובה הרצוי בכל פעם בו אתם צופים במסך הטלוויזיה. כאשר אתם מתקינים את המסך על גבי קיר אתם לא תוכלו להנות מיתרון זה. אם יש לכם ילדים בבית תדעו להתאים את גובה המסך למקום בו הם לא יכולים להיפגע או לפגוע במסך.
  • נוחות – היתרון המרכזי של התקנת טלויזיה על עמוד הוא שאתם יכולים להנות מצפייה של 360 מעלות, זאת אומרת שאתם יכולים לסובב את המסך בכל פעם לפי איך שנוח לכם לראות, כמו שציינו גם ניתן לשנות את גובה המסך. ככה שכל פעם שבאים אליכם אורחים או שאתם נמצאים במקום אחר בבית אתם יכולים בקלות לשנות את זווית הצפייה לנוחיותכם. 

התקנת טלויזיה על עמוד – סוגי התקנות

ישנם סוגים שונים של עמודים עליהם אנו יכולים למקם את מסך הטלוויזיה, בדרך כלל על גבי כל עמוד יהיה רשום את גודל המסך המיועד לו. עמודי נירוסטה מעוצבים לרוב יתאימו למסכים עד 100 אינץ' ויוכל לשאת משקל של עד 70 ק"ג. עמודי נירוסטה מאפשרים לנו סיבוב של 360 מעלות וכמובן שהעיצוב בחלקו גם מונע מהכבלים לצוץ החוצה. עמודי נירוסטה ניתן להתקין על כל משטח. ישנם עמודים מעוצבים אשר לא עשויים נירוסטה בצבע שחור והם יתאימו למסכים עד 65 אינץ', מדובר על עמוד שאינו בולט לעין ויכול להשתלב מעולה בעיצוב הבית. עמודים אלו יכולים לשאת משקל של עד 35 ק"ג לרוב וגם כאשר ישנה אפשרות של 360 מעלות צפייה.

ישנם עוד סוגים שונים של עמודי התקנה וחשוב לציין שכולם יכולים להתאים לכם, עליכם לבחור את העמוד אשר עונה על המשקל הרצוי וגודל המסך. בנוגע לעיצוב, תוכלו למצוא דגמים שונים מכל סוג, מומלץ להתייעץ עם מתקין טלוויזיה. בכל הנוגע לכבלים, הכבלים יהיו נמצאים בתוך העמוד עצמו כך שלא יבלטו וישמרו על ביטחונכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!