התקנת טלויזיה על קיר מחיר

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

התקנת טלויזיה על קיר מחירהמחיר אותו תשלמו עבור התקנת טלוויזיה הוא הדבר האחרון שעליכם לדאוג לגביו בכל הנוגע להוצאות. טלויזיה חדשה בבית מרעננת את המקום באופן מפתיע, ממש כמו שיפוץ. אבל, אם כבר השקעתם ברכישת מסך טלויזיה חדש עליכם לדעת כי להתקנת הטלויזיה יש השפעה ניכרת על איכות הצפייה.

התקנת טלויזיה על קיר מחיר – על פי מה נקבע המחיר?

בדרך כלל מחירי ההתקנה ינועו בטווחי מחירים די דומים בהתאם לסוגי הטלוויזיה השונים. בנוסף, המחיר מושפע גם ממורכבות העבודה, ישנם תנאי עבודה שונים בכל פעם. עם זאת, המחיר בעיקר נקבע בהתאם לטכנאי אשר מבצע את העבודה. חנויות רבות יציעו לכם מחיר של טלויזיה אשר כולל את ההתקנה עצמה, שימו לב מתי זה משתלם ומתי לא. אנו מציעים לבחון היטב מה עדיף לכם לא רק מבחינת עלויות אלא גם מבחינה מקצועית וזמינות.

מה בנוגע לגבי התקנה עצמאית? התקנה על קיר אינה פשוטה, למעשה רוב ההתקנות אינן פשוטות ולכן רבים בוחרים להציב את מסך הטלוויזיה על סטנד שעומד על שידה. היום כולנו יודעים שכל חלל בחדר הוא קריטי, מסך הטלוויזיה שלכם לא צריך לצמצם לכם את הסלון, כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור בתליית טלויזיה על הקיר ותחסכו הרבה מקום.

התקנת טלויזיה על קיר מחיר – התקנות חכמות

כאשר אתם רוכשים טלויזיה בה כלולה התקנה סביר להניח ותקבלו את אופן ההתקנה הפשוט ביותר, אם זה מספיק לכם אז תוכלו באמת לבחור בעסקה אשר הוצעה לכם. עם זאת, כדאי להכיר את האלטרנטיבות השונות הכוללות עיצובים שונים, מחירים נוחים, התקנות שאינן רק על גבי הקיר וכמובן אחריות לתקופה ממושכת. כמו כן, עליכם לשים לב אם אתם בוחרים להתקין לבד את מסך הטלוויזיה האם האחריות מכסה אתכם במקרה של נזק בשל התקנה רשלנית.

התקנת טלויזיה על קיר מחיר – כיצד בוחרים איש מקצוע אמין?

הסיבה לכך שלא תמיד משתלם ללכת על ההצעה של רכישת טלויזיה והתקנה הכלולה במחיר היא מכיוון שאין לכם את האפשרות להכיר את חברת ההתקנה, אתם למעשה מקבלים הצעה אחת שעליכם לבחור בה. דעו כי יש היצע רחב של מתקינים, פרטיים וחברות גדולות אשר יהפכו את החוויה שלכם להרבה יותר משתלמת. מבעד לכך, אתם לא מודעים למגוון אפשרויות ההתקנה העומדות לרשותכם, לא מדובר על התקנה פשוטה תמיד, יש היום עוד הרבה אלטרנטיביות בכדי לאפשר לכם צורות הפעלה וצפייה שונות, אפשרויות הסרה של מסך הטלוויזיה בפשטות ועוד שיטות אשר כמעט ולא פוגעות בקיר.

כמו כן, איש מקצוע ידע לכוון אתכם בהתאם לגובה המתאים להתקנת הטלוויזיה, למעשה מדובר על נוסחה מדויקת. אתם לא רוצים להתקין את מסך הטלוויזיה שלכם במקום לא נכון ואז תסבלו מצפייה לא נוחה במשך זמן רב. התקנת מסך הטלוויזיה צריכה להיות בהתאם לגודל חלל החדר בו הטלוויזיה ממוקמת. 

התקנת טלויזיה על קיר מחיר – מסקנות

התקנת מסך טלויזיה על גבי קיר באחד מחדרי הבית לא צריכה להיות הוצאה יקרה מדי. בדרך כלל המחירים ינועו בסביבות המאות שקלים בודדים, זאת בהתאם להתקנה אותה בחרתם. מצד שני, יש התקנות יקרות יותר אשר הן בדרך כלל התקנות מסוג מעלית או זרוע חשמלית. התקנה בסיסית תעלה לכם כ-200 ש"ח דרך חברה חיצונית, וכמובן שתקבלו את השירות בזמינות גבוהה, ואם תבחרו נכון תקבלו ייעוץ מקצועי לגבי מיקום המסך בחלל החדר בצורה החכמה ביותר, בהתאם לגודל החדר ובהתאם לתאורה הטבעית שיכולה גם היא להשפיע על בחירת מקום ההתקנה.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!