התקנת טלויזיות בקרית מוצקין

זמינות,מהירות ומחיר זול במיוחד!זה המוטו שלנו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

התקנת טלויזיות בקרית מוצקיןקניתם טלוויזיה חדשה? אתם בהחלט יכולים פשוט להניח אותה על המזנון בסלון או אולי על שידה בחדר השינה, אבל זאת ללא ספק האופציה הפחות מועדפת. לא לחינם פותחו פתרונות תלייה עוד בתקופה שבה טלוויזיות היו גדולות כמו מכונת כביסה וכבדות לא פחות ממנה. השאלה היא איך נכון לתלות טלוויזיה ומה עושים אם האזור בחדר בו אנחנו רוצים להציב את הטלוויזיה, נמצא במרחק רב משקעי הכבלים והחשמל. אז איך מתקינים טלוויזיה? באיזה גובה נכון לתלות אותה? מהן האופציות הקיימות בתחום זה? מי מספק שירותי התקנת טלויזיות בקרית מוצקין? את כל התשובות לכל השאלות הללו ועוד, תוכלו למצוא ממש כאן במדריך הבא.

 

איפה נכון לתלות טלוויזיה?

לפני שנסביר כל דבר על תליית טלוויזיות, נדגיש כבר בתחילה כי הדרך הטובה ביותר לתלות טלוויזיה ולהתקין אותה היא באמצעות איש מקצוע המספק שירותי התקנת טלויזיה בקרית מוצקין. את העבודה ואיכות העבודה של איש מקצוע אתם לבטח מכירים מטכנאי הכבלים שמגיעים אל ביתכם בכדי להתקין כבלים. את אותה איכות ורמה מקצועית ואף יותר מכך, תוכלו לקבל גם מאיש מקצוע המתמחה בהתקנת טלוויזיות, שיבטיח שהטלוויזיה שלכם תותקן בצורה האידיאלית עבורכם מבלי שתצטרכו מבחינתכם לנקוף אצבע. ואחרי שאמרנו את זה, איפה נכון לתלות את הטלוויזיה בחדר?

ובכן, בחדר הסלון, הטלוויזיה צריכה להיות תלויה במרכז הספה הארוכה הממוקמת מולה. לא מומלץ לתלות טלוויזיה על קיר עם חלון או מול קיר עם חלון. בשני המקרים, האור החודר מהחלון יפריע מאוד לצפייה בטלוויזיה. את הטלוויזיה יש לתלות על כן, על קיר אטום ורצוי מאוד שגם הקיר שמולו יהיה אטום, עד כמה שניתן כמובן (במידה ולא קיימת אפשרות, תמיד יש תריס או וילון, אם כי צריך לקחת את העניין בחשבון). מבחינת גובה התלייה, בסלון יש לתלות הטלוויזיה בגובה העיניים בזמן ישיבה, שזה אומר 1.10 עד 1.20 מטר. במידה ומדובר בתליית טלוויזיה בחדר השינה, הגובה הרצוי הוא גובה עמידה שזה אומר 1.70-1.80 מטר וזאת מכיוון שכאשר אנו שוכבים, המבט שלנו נוטה מעט כלפי מעלה.

את הטלוויזיה צריך תמיד לתלות כמה שיותר צמוד לקיר. ישנם פתרונות תלייה, עליהם נספר לכם בהמשך, המאפשרים לתלות את הטלוויזיה מהתקרה, מה שמאפשר לתלות אותה בכל נקודה ברחבי החדר. זוהי אופציה שיכולה להתאים במקרים מאוד ספציפיים, אבל יש לקחת בחשבון שטלוויזיה שאינה צמודה עד כמה שניתן לקיר, יכולה להוות הפרעה של ממש בתנועה בחדר, לייצר לא מעט "התנגשויות ראש" על כל ההשלכות לראש ולטלוויזיה עצמה וזאת מעבר לכך שבכך אתם מקטינים למעשה את חלל החדר. במתלים גנריים לא צפויה לכם בעיה בעניין זה, שכן מתלים אלה הם מתלי קיר, אך בתליית טלוויזיה מהתקרה, חשוב מאוד להתייחס לסוגיה הזאת לפני שתולים. גם בנושא הזה יוכל לסייע לכם איש מקצוע המתמחה בתחום של התקנת טלויזיות בקרית מוצקין.

 

 

התקנת טלויזיות בקרית מוצקין – סוגים שונים של מתלי טלוויזיה

התקנת טלויזיה בקרית מוצקיןבסך הכל ניתן לדבר על שני סוגים מרכזיים של מתלים לטלוויזיה, כשבכל אחד מהם ישנן ורסיות תלייה נוספות. המתלה הראשון והשכיח ביותר הוא מתלה קיר. המדובר על פלטפורמת מתכת אותה מצמידים לקיר באמצעות ברגים ועל גביה מתקינים את הטלוויזיה. כל טלוויזיה מגיעה עם מתלה ייעודי עבורה ובמידה ומכל סיבה שהיא אין לכם את המתלה הזה, יהיה עליכם להזמין מתלה מתאים וזהו עוד מקום שבו יכול לסייע לכם השירות של התקנת טלויזיות בקרית מוצקין. המתלה השני הוא מתלה מהתקרה. המדובר במוט מתכת אותו מחברים לתקרה בקצהו האחד כשבקצהו השני כבר קיימת הפלטפורמה שעליה יש להתקין את הטלוויזיה. כאמור, בשימוש במתלה זה יש להקפיד מאוד על המיקום בו תולים את הטלוויזיה ביחס לחלל החדר.

לכל אחד מסוגי המתלים הללו ישנן ורסיות שונות, המתמקדות בעיקר ביכולת הכוונון של זווית הטלוויזיה וגובהה. כך למשל, במתלה מן התקרה תוכלו להזמין מתלה שניתן לכוונן אותו לגובה, להנמיך ולהגביה את הטלוויזיה באופן חופשי ואף לסובב אותה 360 מעלות למקסימום גמישות. במקרה של מתלה קיר, ישנם מתלים בעלי מנגנון המאפשר לכם לשנות מעט את זווית הטלוויזיה, מעט לצדדים ומעט כלפי מטה. ככלל, עד כמה שזה נשמע אטרקטיבי, לרוב אין צורך אמיתי בתכונות הללו ובכל מה שקשור להתקנים שנושאים משקלים כבדים, רצוי כמה שפחות חלקים נעים ולכן רצוי תמיד לדבוק בהתקנים הקבועים.

 

חיבורים לקיר ולמערכות נלוות

פרמטר חשוב נוסף שעליכם לקחת בחשבון בתהליך של התקנת טלוויזיה הוא זה של חיבורי הטלוויזיה. חיבורים אלה כוללים חיבור הטלוויזיה למערכת הסטריאו, לסטרימר, לראוטר, לממיר כבלים וכן הלאה, וכן חיבורים לחשמל ולשקע הכבלים בקיר. תמיד רצוי להתקין את הטלוויזיה על הקיר ובאזור בקיר שבו ממוקמים השקעים הרלוונטיים. יחד עם זאת, לא תמיד זה אפשרי ולא תמיד זה עולה בקנה אחד עם המקום שבו אתם רוצים לתלות את הטלוויזיה. במקרה זה, יש לבצע חיווט של השקעים מהשקעים המקוריים אל האזור בו מותקנת הטלוויזיה ואת זה ניתן לעשות גם באמצעות שבירת תעלה בתוך הקיר וגם באמצעות הובלת חוטי החשמל והתקשורת בתעלות ייעודיות או אפילו כשהם חשופים לחלוטין, בדרך כלל לאורך חיבור הפאנלים עם הקיר.

אם לא השתכנעתם עד עכשיו שגורם מקצועי המתמחה בתחום של התקנת טלויזיות בקרית מוצקין הוא האיש הנכון להתקין לכם את הטלוויזיה, סוגיית החיבורים בהחלט עשויה להיות זו שתשכנע אתכם. הובלת חוטי חשמל ותקשורת ברחבי החדר, יכולה לייצר מפגע אסתטי ולעיתים גם להפריע לתנועה בחדר ולכן חשוב שאת הפעולה יבצע גורם מקצועי שיודע איך לעשות זאת ומכיר פתרונות קטנים שמעולם לא שמעתם עליהם, אבל יכולים לעשות מבחינתכם את כל ההבדל.

 

כמה עולה שירות התקנת טלויזיות בקרית מוצקין?

מתקין טלויזיות בקרית מוצקיןשירות התקנת טלויזיות בקרית מוצקין מוצע על ידי אנשי מקצוע רבים ובהם גם טכנאים המתמחים בהתקנת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה וגם הנדימן ומתקיני רהיטים למיניהם. את השירות של התקנת טלוויזיה בבית, במשרד או בבית העסק, אתם רוצים תמיד להזמין מגורם מקצועי המתמחה בדיוק בתחום זה ולא איש מקצוע שפשוט יש לו ידיים טובות ויודע לבצע גם את זה. עלות השירות משתנה כמובן בין איש מקצוע לאיש מקצוע, אך היא אינה אמור לעלות יותר מכמה מאות שקלים בודדות וליתר דיוק בין 200 ל-300 שקלים, אלא אם מדובר בישוב מרוחק, בהתקנה של טלוויזיה גדולה במיוחד או בהתקנה מורכבת מכל סיבה אחרת. במקרים אלה, ייתכן בהחלט שתצטרכו לשלם מעט יותר, אם כי לרוב תוכלו למצוא גם את ההצדקה לתוספת התשלום שתידרש מכם. מה שאתם צריכים להקפיד הוא, שאתם מזמינים את השירות מאיש מקצוע, שבכל מקרה יצדיק את סכום הכסף שאתם מוציאים מכיסכם. המלצות יכולות לסייע לכם, חוות דעת מקצועיות יכולות לסייע לכם, אבל בסופו של דבר לא צריך להפוך את זה למסע כומתה. פשוט בחרו באיש מקצוע המציע את השירות של התקנת טלויזיות בקרית מוצקין, שמתמחה ספציפית בתחום זה ושאולי גם יכול למסור לכם כמה טיפים מעניינים ומועילים עוד בשיחת הטלפון שלכם איתו.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים

המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

צרו עימנו קשר

היתרונות שלנו

אולי גם יעניין אתכם...

צפון
מרכז\דרום
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
Open chat
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!