מחיר התקנת טלויזיה – כמה כדאי לשלם?

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

מחיר התקנת טלויזיהמחיר התקנת טלויזיה

התקנה של טלויזיה בבית דורשת עבודה עם מקדחה, פלס, דיבלים וברגים. לפני שמתחילים בעבודה יש לאבחן את סוג הקיר, לבחור נכון את המיקום, לבצע מדידות, לעבוד עם פלס ולוודא שאין באזור קווי חשמל או תקשורת. בעבור איש מקצוע שמבצע עשרות התקנות של מסכי טלוויזיה בכל שבוע מדובר בפעולות מאוד פשוטות. בעבורכם, התקנת טלוויזיה עלולה להתגלות כמשימה מורכבת שעתידה להסתיים בהתרסקות של המסך על הרצפה או במתקן תלייה עקום. מחיר התקנת טלויזיה עם הנדימן נע בין 150 שקלים עד 300 שקלים כך שאם אין לכם ניסיון רב בעבודה עם מקדחה – יש לכם את כל הסיבות לבחור באיש מקצוע. 

איך קובעים מחיר התקנת טלויזיה?

עבודות של הנדימן מתומחרות על פי המורכבות של העבודה, דרישה לציוד מיוחד ומשך העבודה. אם הקיר אצלכם בבית הוא קיר בטון או קיר גבס רגיל צפוי לכם מחיר שווה לכל כיס. כדאי להשקיע 200 שקלים לטובת התקנת מקצועית במקום לרכוש מקדחה חדשה לאחר שגיליתם שהמקדחה שלכם מכוסה בחלודה או שאין לכם מושג באיזה מקדח לבחור. אם אתם מוצאים את עצמכם דוחים שוב ושוב את התקנת הטלויזיה בגלל חוסר זמן, עצלנות או ידע חסר – הזמינו עכשיו הנדימן ותיהנו כבר בערב מצפייה בטלוויזיה החדשה. 

מה מוזיל את המחיר?

על מנת לוודא שאתם אכן מקבלים מחיר הוגן חשוב לבחור מראש באיש מקצוע בעל ניסיון והמלצות שמקפיד להגיש הצעת מחיר ברורה לכל עבודה ומנפיק קבלות. אל תתפשרו על פחות מאיש מקצוע מסור שמעניק אחריות מלאה לכל עבודה. מחיר התקנת טלויזיה מושפע גם מהדחיפות של העבודה וממרחק הנסיעה. אם תבקשו לבצע התקנה דחופה מהיום להיות המחיר יהיה לרוב גבוה יותר מזה של עבודות לא דחופות. כמו כן, בעלי מקצוע מקומיים ייקבעו לרוב מחירים זולים יותר היות ולא נדרשת להם נסיעה ארוכה. 

השוואת מחירים חכמה ומהירה

אין היום מחיר התקנת טלוויזיה אחיד, אך לכם כצרכנים נבונים יש את הזכות לבצע השוואת מחירים חכמה ולבחור בהתאם בהצעת המחיר המשתלמת ביותר. כל מה שצריך לעשות בשביל למצוא את המחיר הטוב ביותר זה לפנות אל 3-4 מתקני טלוויזיות עם המלצות ולבקש מהם הצעת מחיר. חשוב לוודא שכל אנשי המקצוע אכן אמינים ומקצועיים, שההצעה מתייחסת לאותו מתקן תלייה ושכל ההצעות כוללות אחריות מלאה. כיום כאשר אפשר לפנות אל אנשי מקצוע ולקבל מהם הצעות מחיר בהודעת טקסט, השוואת מחירים הפכה לפעולה פשוטה, מהירה ובעיקר משתלמת. 

3 סוגים של מתקנים להתקנת טלוויזיה

  1. מתקן צמוד קיר
  2. זרוע זוויתית
  3. זרוע מתכווננת

מתקן צמוד קיר הוא הבחירה הפופולרית ביותר וזו שמתאימה לכל סוגי הקירות. ניתן להתקין מסכים על קירות גבס וקירות עץ ללא הגבלה בעזרת הנדימן מנוסה ומתקן צמוד קיר. שימו לב שאתם בוחרים במתקן שתואם את מידת המסך ומשקלו. תמיד כדאי לבחור מתקן ודיבלים שמסוגלים לשאת משקל גבוה יותר מזה של המסך. זרוע זוויתית לטלוויזיה מאפשרת הטיה של המסך בזווית של עד 15 מעלות. לרוב נהוג להתקין זרוע בחדרי שינה או במטבח. התקנת טלויזיה על זרוע מתכווננת מאפשרת טווח תנועה גדול יותר מזה של הזרוע הזוויתית. 

איפה קונים מתקן תלייה לטלוויזיה?

מארז של מסך טלוויזיה חדש יכלול לרוב מתקן תלייה צמוד קיר יחד עם סט של ברגים ודיבלים. חשוב לציין שסט הברזים אינו בהכרח תואם את סוג הקיר אצלכם בבית. אם תעדיפו זרוע לתליית טלוויזיה או שלא קבלתם מתקן תלייה יחד עם הטלוויזיה החדשה, תוכלו לרכוש מתקן מתאים בחנויות ציוד לבית. מחיר של מתקן תליה על קיר יהיה כמה עשרות שקלים בעוד עלות של זרוע לטלוויזיה תהיה גבוהה יותר. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!