מידות צינורות צול

זמינות,מהירות ומחיר זול במיוחד!זה המוטו שלנו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

צול היא המילה הגרמנית למילה המוכרת יותר: אינץ. בין אם מדובר על צול ובין אם מדובר על אינץ, מדובר על יחידת מידה אשר שווה ל2.54 סנטימטרים. על אף שרוב המדינות בעולם משתמשות בסנטימטרים כיחידות מידה עיקריות, לעיתים עדיין משתמשים בצול או באינץ במדינות מסוימות. גם בישראל עדיין משתמשים בצול או באינץ בייחוד כאשר מודדים מסכים וכן כאשר מודדים קוטר של צינורות או כלי יריה. השימוש המוכר ביותר של צול מגיע מתחום הצינורות שכן, לא נהוג להשתמש באף יחידת מידה אחרת בתחום זה ועל כן, חשוב מאוד להכיר את משמעות המידה המצוינת וזאת כדי להתאים לכל צינור את כלי העבודה המתאימים לו. מידות צינורות צול ללא ספק מהווים דבר חשוב מאוד כיום.

 

מה חשוב לדעת כאשר משתמשים בצול כיחידת מידה לצנרת?

צול כאמור מציין כיום את הקוטר של הצינור, אך חשוב מאוד להבחין בין קוטר פנימי לקוטר חיצוני מפני שהחומר שממנו עשוי הצינור תופס גם הוא נפח וזאת בהתאם לעובי שלו. ייתכן מאוד שצינור יהיה בעל קוטר של 16 צול מבפנים ו-17 צול מחוץ. עובדה זו מחייבת התייחסות שונה לחיבור של הצינור באמצעות מחבר פנימי או חיצוני.

אם החלטתם להחליף את הצנרת שלכם בבית, הנה כמה פרמטרים שתידרשו לשים עליהם דגש:

ראשית כל, חשוב שתדעו שככל שיש נקודות מים במבנה, כך צפוי לחץ המים להיות גדול המים להיות גדול יותר ועל כן יש צורך לבחור צינור בעל צול גבוה יותר אשר יצליח להכיל את כמויות המים הדרושות מבלי להתפוצץ או לספק לחץ מים חלש ובלתי מספק.

חשוב לדעת כי למערכת ההשקיה יש פרמטרים משלה כאשר בוחרים את קוטר הצינור ואת הסוג שלו ויש להתייחס לסוג הגידולים כגון: אם מדובר על ירקות הם יזדקקו לכמות גדולה של מים מאשר רוב גידולי הנוי. חשוב מאוד גם לבחור את הצנרת למערכת ההשקיה למיקום של הצמחים בגינה שלכם- האם הם נמצאים באדמה או בעציצים ואדניות. ככל ששטח הגידול גדול יותר כך יש צורך להשתמש בצינורות עם קוטר גדול יותר אשר מצד אחד יהיו עמידים ומצד שני יהיו אפקטיביים להשקיה.

 

מידות שונות של צנרת

סוגי צנרת שונים אשר מתאימים לשימושים שונים, יהיו שונים במידות שלה כמובן. קוטר שמינית צול הוא 3 מילימטרים או קוטר של עשרות צול אשר ישמש בעיקר לשינוע כמויות עצומות של מים יבחרו בהתאם לצורך. מערכות ביוב לדוגמא יפעלו בעזרת כוח הכבידה בלבד והן לא זקוקות כמעט לאנרגיה כדי לפעול בצורה יעילה ועל כן מתוך הבתים והמבנים המובילים למערכת המדוברת יצאו בעיקר צינורות סטנדרטים שהקוטר שלהם צר באופן יחסי אשר יתחברו בהמשך לצינורות הניקוז והביוב של הרשות המקומית. צנר ביוב עירוני לרוב יהיה מורכב מצינורות בקוטר 2 צול עבור ניקוז מים שיוצאים משימוש במקלחות ובכיורים וצינורות בקוטר 4 צול עבור ניקוז מים שמגיעים משימוש באסלות.

חשוב מאוד לתכנן כל צנרת בצורה הטובה ביותר מבחינת מידות צינורות צול וזאת כדי שהצינורות יענו על המטרה בצורה הטובה והיעילה ביותר.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים

המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

צרו עימנו קשר

היתרונות שלנו

אולי גם יעניין אתכם...

צפון
מרכז\דרום
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
Open chat
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!