מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

כולם תולים את הטלוויזיה שלהם על הקיר ויש להם סיבות טובות מאוד לעשות זאת, אבל זה לא אומר שגם אתם צריכים. ישנן סיבות טובות לתלות את הטלוויזיה גם מהתקרה ואם זאת האופציה המתאימה לכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה. איך משיגים את המתקן? האם הוא אמור להיות מסופק יחד עם הטלוויזיה? האם המתקן מתאים לכל דגמי הטלוויזיות? על מה חשוב להקפיד בתליית טלוויזיה מהתקרה? על שאלות אלו ועוד תוכלו למצוא את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.

מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה

היכן משיגים מתקן לתליית טלוויזיה מהתקרה?

ובכן, ברכישת טלוויזיה חדשה מסופקת לכם גם פלטפורמה ייעודית לתלייתה על גבי הקיר. במרבית הדגמים זוהי הפלטפורמה היחידה המסופקת, אם כי ישנם דגמים מסוימים שאיתם מסופק גם מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה. במידה ולא סופק לכם מתקן כזה או שלא מדובר בטלוויזיה חדשה שזה עתה קניתם, תוכלו לקנות מתקן כזה בחנויות למוצרי בית ומוצרי חשמל וכן באתרי אינטרנט ייעודיים המוכרים מגוון רחב של פריטים לבית. ככלל, מדובר במתקנים גנריים שאמורים להתאים לכל דגמי הטלוויזיות בעלות חיבור סטנדרטי בגב שלהן. יחד עם זאת, לא כל הטלוויזיות מגיעות עם מערך חיבור סטנדרטי ולכן חשוב בהחלט לבחון ולוודא שהמתקן אותו אתם מזמינים אכן מתאים לדגם הטלוויזיה הספציפי שלכם.

כמו כן, שימו לב שתליית הטלוויזיה מהתקרה פותחת בפניכם אופציות חדשות שלא קיימות במודל התלייה על הקיר. אופציה אחת היא סיבוב של הטלוויזיה 360 מעלות לצפייה בה מכל זווית ואופציה שנייה היא הנמכה והגבהה של הטלוויזיה. שתי האופציות האלה תלויות כמובן בסוג המתקן שאתם רוכשים. ישנם מתקנים סטטיים שפשוט מספקים את הפלטפורמה לעיגון הטלוויזיה לתקרה וישנם דגמים בעלי מנגנון טלסקופי להגבהה והנמכה של הטלוויזיה וכן בעלי מנגנון מסתובב המאפשר לסובב את הטלוויזיה לכל זווית. את הדברים האלה אתם רוצים לבחון לפני שאתם מזמינים את המתקן ולבטח לפני שאתם מעגנים אותו לתקרה.

על מה חשוב להקפיד בתליית טלוויזיה מהתקרה?

אחד הדברים שחשוב מאוד להבין בתליית טלוויזיה מהתקרה הוא, שאתם יכולים לתלות את הטלוויזיה בכל מקום בחלל החדר וזה אומר שהטלוויזיה תופסת מקום בחלל החדר, שלא כמו בתליית טלוויזיה על הקיר אז נותרת הטלוויזיה צמודה לקיר כמו תמונת קיר. אחת הבעיות המרכזיות במצב זה הוא שאתם עלולים להתקין את המתקן באזור שיציב את הטלוויזיה באזור בו אתם עצמכם מסתובבים, מה שעלול לייצר סיכון ל"התנגשות" בין הטלוויזיה ובין הראש שלכם מעת לעת, דבר שיכול בעצמו לייצר סיכון לקריסת הטלוויזיה מעבר לחוסר הנוחות הרבה שבעניין. כמו כן, האופציה של מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה אומרת שהטלוויזיה תהיה מעט מרוחקת מהקיר ולכן עלולה להוות גורם מפריע לעיצוב הכולל, להסתיר אור וחלקים שונים מהחדר.

במרבית המקרים, השימוש במתקן זה נועד להתקנת טלוויזיה באזור פינתי, כאשר זווית הצפייה המועדפת עלינו היא זווית אלכסונית, זווית שאין שום אפשרות ליישם אותה באמצעות המודל של תלייה על הקיר. במקרה זה, הטלוויזיה עדיין צפויה להיות צמודה יחסית לקיר ולא להוות גורם מפריע. בכל מקרה אחר, חשוב שתבחנו את נושא גובה הטלוויזיה ואת זה שהיא לא מהווה גורם מפריע ולבטח לא מכשול שעלול לייצר היתקלויות לא נעימות. פרט לכך, האופציה של מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה היא אופציה נהדרת שיכולה להוות פתרון עדיף ולעיתים גם פתרון יחיד. התייעצות עם איש מקצוע לפני שאתם מבצעים את התלייה, תסייע לכם להבטיח שאתם לא עושים טעויות במודל תלייה לא מוכר זה. 

זרוע לטלוויזיה מהתקרה

קניתם טלוויזיה חדשה ואתם רוצים לתלות אותה. איפה תתלו אותה? על הקיר כמובן. אבל למה בעצם דווקא על הקיר? למה לא מהתקרה למשל? ובכן, אפשר לחשוב לפחות על סיבה אחת טובה לתלות את הטלוויזיה על הקיר ולא מהתקרה – כשתולים את הטלוויזיה מהתקרה, היא חודרת לתוך הספייס שלנו, היא תופסת יותר מקום בחלל ונוצר גם הסיכון ש"נתנגש" בה עם ראשנו כאשר אנחנו עוברים מתחתיה. ובכל זאת, ישנם מקרים בהם דווקא תליית הטלוויזיה באמצעות זרוע לטלוויזיה מהתקרה היא האופציה הטובה ביותר. מהם המקרים האלה ואיך תולים את הטלוויזיה מהתקרה? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

באילו מקרים נכון לתלות את הטלוויזיה מהתקרה?

אינטואיטיבית, תליית טלוויזיה על הקיר היא האופציה הטובה ביותר. הטלוויזיה צמוד לקיר כמו תמונת קיר, היא אינה תופסת נפח בחלל, היא מרוחקת ממסלולי הליכה ומעבר בתוך החלל, אפשר לתלות אותה בכל גובה שרוצים ובמרבית המקרים תמיד אפשר למצוא קיר שנמצא בזווית הנכונה ובמרחק הנכון לנו. ובכל זאת, ישנם מקרים בהם זרוע לטלוויזיה מהתקרה יכולה לספק לנו את הפתרון הנכון, יותר מאשר תלייה על הקיר. המדובר בעיקר במקרים בהם מדובר בחלל גדול שהמרחק בין הקירות הוא גדול, במקרים בהם הזווית האולטימטיבית עבורנו היא דווקא הזווית הפינתית שבחיבור בין שני קירות ובמקרים בהם אנחנו זקוקים לגמישות בזווית הצפייה או בגובה הטלוויזיה. במקרים אלה, תליית הטלוויזיה מהתקרה מספקת לנו את הפתרון הטוב ביותר.

יחד עם זאת, בתליית טלוויזיה מהתקרה צריך לקחת בחשבון שני דברים חשובים שחייבים לקבל מענה. א' תליית הטלוויזיה מהתקרה מאפשרת לנו לתלות אותה בכל נקודה ברחבי החלל וחשוב מאוד להימנע מתלייתה באזורים בהם קיים סיכון ל"התנגשות" בין הראש שלנו ובין הטלוויזיה. במבנים גבוהים אפשר להתמודד עם סוגיה זו בקלות על ידי תליית הטלוויזיה בגובה רב, אבל אז נשאלת השאלה האם לא תלינו את הטלוויזיה גבוה מדי באופן שפוגע בחוויית הצפייה רק כדי להתמודד עם בעיה שלא הייתה אמורה להיות שם מלכתחילה. ב' תליית טלוויזיה מהתקרה מאפשרת לנו להכניס אותה אל תוך החלל הפתוח של החדר ובכך לגרום לאובדן חלל פתוח יקר ערך. במילים אחרות, הטלוויזיה יכולה להפוך למכשול, להסתיר אור וחלקי מבנה, שלא כמו בתלייתה על הקיר. אפשר בהחלט לתלות טלוויזיה מהתקרה, אבל חובה לחשוב על שני ההיבטים האלה מראש.

איך מבוצעת התלייה?

ובכן, תליית טלוויזיה מהתקרה מבוצעת באמצעות זרוע לטלוויזיה מהתקרה. המדובר בזרוע מתכת פשוטה או בזרוע בעלת מנגנון המאפשר לסובב את הטלוויזיה 360 מעלות ואפילו להנמיך ולהגביה אותה על פי הצורך. כל מה שצריך לעשות הוא לעגן את הזרוע אל התקרה ולאחר מכן לעגן את הטלוויזיה על הזרוע ובזה מסתיים העניין. היתרון של זרוע זאת, לפחות בשלב התלייה עצמו הוא, שאין צורך לפלס את הטלוויזיה. הזרוע מפולסת ישירות על פי התקרה ואין צורך ליישר ולאזן את הטלוויזיה כפי שנעשה בתלייתה על הקיר. תליית טלוויזיה מהתקרה באמצעות ברגים מתאימים (רצוי ג'מבו), תאפשר לכם ליהנות מחוויית צפייה נהדרת לפחות כמו זו של טלוויזיה תלויה על הקיר. יחד עם זאת, כפי שאמרנו קודם לכן, השלב החשוב ביותר בתהליך הוא שלב התכנון – החלטה על המיקום המדויק לתליית הטלוויזיה ווידוא שהטלוויזיה אינה חודרת אל המרחב שלנו, אינה הופכת למכשול, אינה פוגעת בעיצוב הכולל ואינה פוגמת באווירה במקום. עם תכנון נכון בהחלט אפשר להתגבר על כל אלה, אבל תכנון כזה חייב להתבצע.

תליית טלויזיה מהתקרה

כיום אנו מחפשים עוד דרכים לחסוך במקום של חלל הבית, אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא תליית טלויזיה מהתקרה במקום להשתמש בשידה אשר עליה יוצב המסך. ישנה עוד אפשרות של התקנת טלויזיה לקיר, אך כאשר אנו בוחרים בהתקנה לתקרה אנו נהנים ממגוון אפשרויות ונוחות גדולה יותר בעת הצפייה. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מתקינים טלויזיה מהתקרה.

 

תליית טלויזיה מהתקרה – פתרון עיצובי

תליית טלויזיה מהתקרה אינה כפי שאתם מדמיינים, על מנת שנוכל להתקין את המסך בצורה חכמה עליכם תחילה לבחור בדרך ההתקנה הרצויה, לכל אפשרות התקנה יש את היתרונות שלה. המטרה שלנו היא לשלב את מסך הטלויזיה בקו העיצובי של הבית, להעניק למסך מראה יוקרתי וכמובן נוחות מקסימלית בעת הצפייה. לכן, חשוב להבין שלא משנה איפה אתם מתקינים את מסך הטלוויזיה, המסך חייב להיות בשילוב הרמוני עם כל הבית ושלא יראה "כמטען חורג". 

כדי להבטיח שאתם עושים את הבחירה הנכונה יש להתייעץ עם איש מקצוע אשר יעניק לכם את האופציות הרלוונטיות לכם וכמובן יוודא מה יותר כדאי בהתאם לנתונים שיש לכם. יש גם לקחת בחשבון את התקציב שהקצתם עבור ההתקנה הזאת. 

תליית טלויזיה מהתקרה – דרכי התקנה

לפניכם שלוש דרכים פופולריות עבור תליית טלויזיה מהתקרה, דרכים אלו מיועדות עבור מי שרוצה לחסוך במקום של חלל הבית. יש לציין כי לכל אחת מהשיטות אתם נדרשים להיעזר באנשי מקצוע אשר יתקינו עבורכם את מתקן התלייה.

מתקן מעלית

אחד הפתרונות היותר פופולריים אך גם היותר יקרים הוא מתקן מעלית. אנו למעשה מלבישים את מסך הטלוויזיה בתוך מעלית שתוכננה מראש בעיצוב הבית. המעלית כמובן עובדת על חשמל והפעלתה באמצעות שלט ייעודי אשר נוכל בכל פעם לפתוח את המעלית ולשלוט במתקן כלפי מטה. פתרון זה הכי יעיל מבחינת חיסכון במקום וכמו כן ניתן בכל פעם לבחור את גובה המסך, זאת אומרת שאם כמות הצופים משתנה ניתן לאפשר נוחות צפייה לכולם.

 

זרוע חשמלית

זרוע חשמלית היא זרוע מתכווננת אשר ניתן לשלוט בה ולקבוע את הגובה והזווית הרצויה לצפייה. הזרוע היא פתרון יעיל וגם לא יקר מאוד, עם זאת יש לבחור בקפידה את המתקין שכן מדובר על התקנה לא פשוטה. בסופו של דבר גם פתרון זה יעיל לחיסכון במקום ומאוד נוח לבתים צפופים.

 

עמוד נירוסטה קבוע

האפשרות הפשוטה ביותר היא התקנה של עמוד נירוסטה מעוצב מתוך התקרה. ניתן לבחור בסוגים שונים של עמודים אשר יתאימו לקו העיצובי של הבית, החיסרון הוא שהמקום אותו תבחרו הוא המקום בו ימוקם המסך ללא אפשרויות תזוזה קריטים, יהיה ניתן לסובב את המסך לצדדים ובזווית למעלה ולמטה. למעשה שיטה זו דומה לקיבוע מסך על גבי קיר, רק כאן אנו חוסכים במקום.

תליית טלויזיה מהתקרה – שירות מקצועי

תנו לאנשי המקצוע לעשות את העבודה עבורכם, אפילו אם אתם חושבים שיש לכם ידיים טכניות ואין שום בעיה עבורכם לבצע התקנה כזאת. בסופו של דבר, במיוחד כאשר יש ילדים בבית אתם רוצים לשמור על הביטחון של דיירי הבית ואורחים שונים, לשם כך יש אנשי מקצוע אשר עברו הכשרה מקצועית והדרכות בטיחות בכל הנוגע להתקנות בבית הלקוח, תנו להם לעשות את העבודה. עליכם לבחור בחברה מקצועית אשר תעניק לכם מגוון אפשרויות רחב, עיצובים שונים וכמובן ייעוץ מקצועי. אבל לפני הכל, הדבר הקריטי ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא את רישיון החברה, תוכלו לוודא זאת בקלות, לכן בדרך כלל עדיף לבחור בחברה גדולה על פני אדם פרטי.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!