התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל

זמינות,מהירות ומחיר זול במיוחד!זה המוטו שלנו!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מחפשים בעל מקצוע לביצוע התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל?  במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על הנושא כמו למשל סוגי מתקנים שאפשר לתלות על הקיר, הגובה המתאים לתליה, איך תולים טלויזיה על קיר גבס וטיפים שיעזרו לכם בתהליך כדי שהתלייה תצא לא פחות מושלמת. הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא לקדוח חורים מיותרים בקיר שיכערו אותו ויגרמו לנו לצבוע את הקיר מחדש או לבצע תיקונים. בנוסף, תליה מדויקת של הקיר תורמת רבות למניעת כאבים בצוואר. אז קדימה מתחילים, כל מה שצריך לדעת על התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל.

 

 

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל למה בכלל לתלות טלויזיה על הקיר?

רכישת טלוויזיה חדשה יכולה לשדרג לגמרי את איכות הצפיה וכן, גם את איכות החיים למי שאוהב וחשוב לו לשמור על צפיה איכותית. היום אחת לכמה חודשים יצרניות הטלויזיה יוצאות עם מגוון של מוצרים חדשניים והמחירים די מפתים. יחד עם זאת, לפני שמתקינים ותולים טלוויזיה צריך לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך. אם אתם לא מאלה שיש להם ידיים טובות לעבודות כאלה, מומלץ להיעזר בהנדי מן מקצועי שיתלה עבורכם את הטלויזיה. בהמשך המדריך נציג בפניכם איך בוחרים הנדי מן להתקנת טלויזיה בעמק יזרעאל.

 

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל סוגים מתלים

קיימים בשוק שני סוגים עיקריים של מתלים המתאימים להתקנת טלויזיה. הראשון נקרא מתקן זרוע. היום פחות נהוג לעשות בו שימוש משום שהוא מתאים לטלוויזיות מאוד גדולות ומאוד כבדות. היום הטלוויזיות יחסית קלות ולכן עושים שימוש במתקן כזה רק כאשר אנו רוצים שהטלוויזיה תהיה בזווית מסוימת וניתן יהיה לכוון אותה בהתאמה. למשל, אם המטבח שלכם והסלון מחוברים, תוכלו לתלות את הטלוויזיה עם זרוע ולכוון אותה לפי המיקום שלכם. הרבה אנשים אוהבים לצפות בטלוויזיה תוך כדי בישול, הליכה על הליכון/כושר גופני וכדומה. המתקן הזה יתאים לקירות בלוקים או בטון, אך הוא אינו מתאים לקירות גבס הנחשבים לפחות חזקים.

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל

המתקן השני שגם נחשב ליותר פופולארי בימנו הוא מתקן צמוד קיר להתקנת טלוויזיות. מדובר בסוג של מוטות עשויים ממתכת ובאמצעותם אפשר לתלות את הטלויזיה ישירות על הקיר ואז בכלל לא רואים את המתקן, לכן הוא גם הרבה יותר אסתטי בהיבט של נראות. המתקן מתאים לכל סוגי הקירות. את המתקן ניתן לרכוש בחנויות המוכרות ציוד לבית וציוד לצורך ביצוע עבודות מסוג DIY. מאוד חשוב להתייעץ עם המוכר בחנות כי לא כל מתקן יתאים לטלוויזיה שלכם ויש לשים לב לגודל שלה. המחיר לרכישת מתקן מסתכם בכמה מאות שקלים בודדים בהתאם לגודל הטלויזיה. ניתן גם למצוא מתקנים במחירי מבצע ולחסוך בעלויות.

 

יש עוד כל מיני דרכים לתלות ולהתקין טלוויזיות כמו למשל כחלק בלתי נפרד ממערכת המיוצרת מעץ, גבס או מתכת. במידה ואתם רוצים שהטלוויזיה תהיה חלק מספריה, מערכת שמע או כל פתרון אחר, חשוב לתכנן את זה כמו שצריך עם בעל המקצוע המתאים כמו איש גבס או נגר. יש למדוד את הקיר, להבין את גודל הטלויזיה מראש ולפי זה לקבוע את התכנית.

 

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל באיזה גובה?

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל הוא הגובה שלה. טעות שאנשים רבים עושים הוא לתלות את הטלוויזיה לפי מה שנראה להם ואז זה יכול לגרום לכל מיני בעיות צוואר וכתפיים. את הטלוויזיה יש לחלק לשלושה חלקים לרוחב לפני התליה. בשלב הבא עליכם להתמקם במקום שממנו אתם רגילים או אוהבים לצפות בטלויזיה בין אם זה בישיבה בסלון ובין אם בשכיבה בחדר השינה. המטרה היא שהעיניים שלכם יגיעו לחלק העליון של השליש התחתון של המסך או מעט מעל בזמן הצפייה. במידה ואתם צופים בטלויזיה בישיבה על הספה, היא צריכה להיות תלויה בגובה של בין 80-95 ס“מ מהרצפה. לעומת זאת, אם אתם צופים בטלוויזיה בשכיבה ההמלצה היא על 115-135 ס“מ מהרצפה. ככל שמי שתולה את הטלוויזיה ידייק יותר, כך הסיכוי שתסבלו מכאבים פוחת.

 

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל על קיר גבס

אמנם קיר גבס נחשב להרבה פחות חזק מקיר בטון או בלוקים ועדיין רוב הסיכויים שניתן לתלות עליו טלוויזיה. כאמור, על קיר גבס אפשר לתלות מתקן צמוד קיר ולא זרוע. ניתן לבדוק האם מדובר בקיר גבס או בקיר בטון על ידי דפיקה על הקיר. במידה והקיר חלול הוא עשוי גבס.

 

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל על קיר גבס נעשית עם דיבלים מיוחדים המיועדים עבור קירות גבס. דיבלים כאלה בעצם נכנסים ממש בקלות לקיר ואז מתפצלים מה שמונע אחיזה שלהם בקיר עצמו. את הדיבלים נהוג לחבר בעזרת מברג או מברגה. מאוד מומלץ שלא לעשות שימוש במקדחה או פטיש, זאת משום שהגבס לא חזק דיו כדי להחזיק משקל של טלויזיה. זו הסיבה שמחברים את המתלה לניצבים של המתכת והם מחברים בין הלוחות. אם מדובר בקיר בטון או בלוקים, אין שום בעיה ואפשר לתלות את הטלויזיה בכל חלק.

 

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל איך בוחרים בעל מקצוע?התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל לרוב מחייבת בעל מקצוע כמו הנדימן. יש כמה שיטות לאתר הנדימן לתליית טלויזיה בעמק יזרעאל.

  1. חברים שכנים או בני משפחה – אם אתם מכירים מישהו שלאחרונה עבר דירה, שיפץ את ביתם או אפילו מישהו שרכש לאחרונה טלויזיה, תוכלו להתייעץ איתו ולשאול לגבי איך הוא עשה את זה ומי עשה את זה עבורו.
  2. אפליקציות לאנשי מקצוע – יש היום לא מעט אפליקציות שבאמצעותן ניתן להזמין הנדי מן או איש מקצוע ל התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל. האפליקציות האלה עובדות לפי מיקום ולפי זמינות, משלבות המלצות של לקוחות אמיתיים ולכן בקלות ניתן דרכן לאמץ לעצמכם הנדי מן.
  3. רשתות חברתיות – גם דרך הפייסבוק, האינסטגרם ואפילו יוטיוב ניתן לאתר איש מקצוע להתקנת טלויזיה בעמק יזרעאל.

 

טיפים להתקנת טלויזיה בעמק יזרעאל ששווה להכיר

אמנם התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל היא עבודה יחסית פשוטה ולא מסובכת. בכל זאת, שמבצעים את פעולת הקידוח יש לשים לב שלא פוגעים בחוטי חשמל והארקה. לרוב החוטים נמצאים בחל האופקי של השקע ולכן חשוב לסמן לפני כן איפה לא קודחים. הנדימן מקצוען הוא כזה שיעשה שימוש בפלס במטרה שהתליה של הטלוויזיה תיעשה בקו מדויק מאוד. חשוב לדעת כי הסימון על הקיר בזמן המדידות לא אמור להיות בקו של הטלויזיה עצמה, אלא בהתאם למיקום הברגים והמתלה. עוד משהו שחשוב לדעת הוא שלרוב אמנם המתלה שאנו רוכשים מגיע עם דיבלים מתאימים אבל זה לא תמיד אותם דיבלים שצריך לעשות בהם שימוש. עלינו לבחור את הדיבלים לפי סוג הקיר שבו קודחים.

 

התקנת טלויזיה בעמק יזרעאל כמה זה עולה?

המחיר לתליית טלוויזיה נע בממוצע בין 200-300 ש“ח ולא כולל את העלות של המתקן עצמו. סוג המתקן ורמת המורכבות של הקידוח משפיעים על המחיר. במידה ומדובר בהתקנת טלויזיה בתוך נישה, המחיר יעלה כי זו עבודה שדורשת יותר דיוק. גם תליית טלוויזיה על קיר בטון עולה יותר לעומת קיר בלוקים או קיר גבס.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

תוכן עניינים

המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

צרו עימנו קשר

היתרונות שלנו

אולי גם יעניין אתכם...

צפון
מרכז\דרום
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!
Open chat
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ!