רעיונות לתלייה!

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

רעיונות לתלייהרעיונות לתלייה

רבים מתגוררים בבתיהם במשך שנים, אך לעולם לא מצליחים ליצור בהם באמת את התחושה של בית. דברים אלה נכונים בעיקר עבור אנשים המתגוררים בדירות שכורות לתקופות קצובות, אבל גם בבתים פרטיים לא תמיד מצליחים בעלי הבית ליצור לעצמם את התחושה של בית, של מקום חם ואינטימי, כזה שפשוט מרגיש להם בית. אם גם אתם חווים את התחושה הזאת, בכל רמה שהיא, הנה כמה רעיונות לתלייה של פריטים, שיכולים לשדרג מאוד את המרחב ולהפוך את הבית שלכם למקום שבו הכי תיהנו להיות בכל רגע נתון.

 

לפני הרעיונות, העיקרון

לפני שניתן לכם רעיונות לתלייה של פריטים בבית, חשוב להסביר תחילה את העיקרון שצריך להנחות אתכם לאורך כל התהליך. העיקרון הזה אומר את הדבר הפשוט הבא: אתם רוצים לשלב במרחב המחייה שלכם אך ורק אלמנטים שגורמים לכם להרגיש בבית והכוונה היא לכם ורק לכם. רבים בוחרים היום את עיצוב הבית שלהם על פי טרנדים ועל פי כתבות מגזין. זו לא הדרך ליצור תחושה של בית בבית. מה שאתם רוצים לעשות דבר ראשון, הוא לזהות את הדברים שגורמים לכם להתרגש, להתחבר לשורשים, לבית אבא. זהו את המקומות בהם אתם מרגישים הכי בבית ונסו להבין מה באותם מקומות מאפשר לכם להרגיש כך. למשל, תמונות של ירושלים או מיניאטורות יודאיקה, שהיו שכיחות מאוד בבתי הורינו, יכולות מאוד להעניק לכם תחושה של בית. לחילופין, אולי אתם דווקא אוהבים את האווירה בבתים שבהם יש טלוויזיה בכל חדר, בתים שבהם כל הזמן יש תכונה, עניין ואווירה שיוצרת הטלוויזיה עצמה ומה שמשודר בה. הכל אפשרי והכל נכון, אתם רק צריכים לזהות מה עושה לכם את זה.

ועכשיו, כמה רעיונות

אז קודם כל טלוויזיות. זה אולי לא משהו שהייתם מצפים למצוא במאמר על רעיונות תליית טלויזיה של פריטי עיצוב בבית, אבל מסתבר שטלוויזיה יכולה להשפיע מאוד על האווירה בכל בית ואם תולים את הטלוויזיה במקום הנכון או יותר מדויק, במקומות הנכונים, אפשר ליצור אווירה מהנה מאוד של בית. זה לא מתאים לכולם, אבל אולי זה מתאים לכם ואם זה מתאים לכם, אז זה הפתרון עבורכם.

תלייה של מוביילים וחפצי אמנות – מוביילים למיניהם, המיוצרים היום באינסוף עיצובים מאינספור שילובים של חומרי גלם ובאינספור סגנונות עיצוב, החל ממוביילים המיוצרים מפריטים טבעיים כמו ענף של עץ וכלה במוביילים מעוצבים מודרני בקווים מיושרים – כל תוספת של כל מובייל יכולה להעניק עוד נופך של אווירה נעימה וחמה ברחבי הבית. שימו לב בעיקר שאתם מתחברים לצבעים, שהגוונים יוצרים אווירה חמה ואינטימית ושהמוביילים גם מתחברים לתחושה שלכם לבית.

תלייה של תמונות ועציצים – כל בית צריך תמונות ובכך אין ספק. השאלה היא אילו תמונות וכאן יהיה עליכם לחשוב היטב על התמונות שיעניקו לכם את התחושה האותנטית ביותר של בית. הנטייה היום היא לתלות תמונות צילום מודרניות על קנבס, אבל אולי דווקא תמונות של נופים מסורתיים ושורשיים עם מסגרת וזכוכית, יעניקו לכם תחושה חזקה יותר של בית. עציצים גם הם תורמים מאוד לתחושה של בית מעצם החיבור שהם יוצרים אצלנו עם הטבע. בחרו היטב את סוג הצמחים שאתם שותלים, שכן גם סוג הצמח יכול להתחבר לכם יותר או פחות לאווירה של בית.

ישנם כמובן עוד אינספור רעיונות תלייה של פריטים בבית וכדאי לעשות חיפוש יסודי של הרעיונות האלה ברחבי האינטרנט, אבל הדבר החשוב באמת הוא שתבחרו נכון את הפריטים שאתם תולים, על פי מה שעושה לכם, ורק לכם, תחושה של בית.

 

מתקין טלויזיה הגיע. היכן תולים את המסך?

חשוב כמובן לתלות בהתאמה לחלל החדר.

אם מדובר במטבח, אפשר להתקין את הטלוויזיה על זרוע. שיטה זו מאפשרת הזזת מסך לצדדים; כך יהיה נוח לצפות בזמן בישול ועבודות מטבח.

אם מדובר בחדר שינה (או חדר אורחים), אפשר להתקין את הטלוויזיה באמצעות התקן צמוד-קיר. בשיטה זו יוצרים שילוב אסתטי של הטלוויזיה כמעין תמונה. מתקינים את המסך בתוך נישה מגבס, או במעין מסגרת מעוצבת.

אפשר גם להתקין את המסך עך מתקן תלייה שיורד מהתקרה, מה שמעניק מראה מודרני ויוקרתי.

העובדה שרוב המסכים שנמצאים בשוק כיום הם שטוחים ודקים, עוזרת בכך היא מייתרת את הצורך במתקן תמיכה מסיבי וגדול.

מתקין הטלויזיה גם ידאג לחווט ולסדר את הכבלים כך שלא ייראו.

אלה שרוצים את המסך בחצר או במרפסתכי צופים כדרך קבע ספורט עם החברים (או למשל נהנים מערבי קריוקי), יעדיפו שההתקנה תהיה יציבה ומקצועית משום שמדובר במקום חיצוני ופתוח. המתקין יצטרך למצוא פיתרון של חיפויים והגנת המסך.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!