שיפוץ אמבטיה בחיפה

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

האם זה נכון שבפרויקט שיפוץ אמבטיה בחיפה עליכם לפנות לוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר בכדי לקבל היתר בניה? מהו סוג החלון הטוב ביותר לחדרי אמבטיה? האם זה נכון שניתן להתקין חיפוי זכוכית כתחליף לחיפוי קרמיקה והאם זה כדאי? מדוע כל כך חשוב לבחור את האסלה החדשה שתתקינו בחדר האמבטיה? או פשוט רוצים אמבטיה חדשה? בכל פרויקט שיפוץ אמבטיה ישנן שאלות רבות, שעל כולן יהיה עליכם לתת תשובה ובשורות הבאות ננסה לענות על כמה שאלות מרכזיות שעשויות להטריד אתכם.

היתר בניה – האם צריך?

התשובה היא בהחלט לא. היתר בניה הוא אישור שניתן על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית בה ממוקם המבנה. היתר זה נדרש אך ורק עבור שינויים מבניים הנראים כלפי חוץ ומשפיעים על הסביבה החיצונית או כאשר הם מערבים את שלד המבנה. שיפוץ אמבטיה בחיפה לא כולל בתוכו אף אחת מן האפשרויות האלה ולכן אינכם זקוקים להיתר בניה. יוצא מן הכלל הוא אם אתם רוצים להרחיב למשל את מפתח החלון או להוסיף חלון נוסף לחדר האמבטיה. במקרה כזה, החלון נראה כלפי חוץ ויהיה עליכם לקבל היתר בניה.

חיפוי זכוכית – האם יש דבר כזה?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, חיפוי זכוכית הופך בשנים האחרונות לאחד מסוגי החיפוי הטובים ביותר לחדרים רטובים (חדרים בהם עוברת צנרת מים). החיפוי מבוסס על לוחות זכוכית גדולים, מה שמאפשר חיפוי רציף וחלק, ללא מריחת רובה וללא חיבורים מחוספסים כנהוג באריחי קרמיקה. את הזכוכית ניתן להזמין במגוון תצורות ועיצובים עם חריטה, מרקם חלבי, דוגמאות גרפיות, גוונים שונים וכן הלאה. במסגרת פרויקט שיפוץ אמבטיה בחיפה מומלץ בהחלט לפחות לבדוק את האופציה לפני שמחליטים להתעייץ עם איש מקצוע, חשוב קבלן רשום.

בחירת אסלה – סופר חשוב

כאשר אתם מדיחים את המים באסלה, אתם רוצים שבהדחה אחת קצרה יסתיים התהליך כולו ולבטח לא שתצטרכו להדיח שני מכלים כדי לסיים את "המשימה". למרבה הצער, ישנם בשוק היום המון אסלות שהעיצוב שלהם פוגע באפקטיביות פעולת ההדחה ומאלה אתם רוצים מאוד להימנע. לצד עיצוב האסלה ודאו תחילה שמדובר באסלה בעלת יעילות הדחה מקסימלית ולא פחות מכך.

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!