תליית טלויזיה בממד – איך עושים את זה נכון?

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

תליית טלויזיה בממדתליית טלויזיה בממד

תוספת של טלוויזיה לממ"ד תהפוך את השהייה בו למהנה עוד יותר. המציאות הביטחונית כאן בישראל דורשת מכולנו לתחזק באופן שוטף מרחב ביטחון בבית. תליית טלויזיה בממד מאפשרת עדכון שוטף בחדשות בעודנו שוהים בממ"ד יחד עם אופציה של צפייה בתכניות טלוויזיה אהובות או תכנים לילדים. אבזור נכון של הממ"ד משפר באופן משמעותי את חווית השהות בו. עם טלוויזיה שהות ממושכת בממ"ד הופכת הרבה יותר פשוטה בכל גיל עם דגש על ילדים. חוששים מפני קידוח בקירות של הממ"ד? לא בטוחים היכן כדאי למקם את המסך בממ"ד? אנחנו כאן בשביל לענות על כל השאלות. 

איך תולים טלוויזיה בממ"ד?

תליית טלויזיה בממד מתחילה בבחירת המיקום וסוג מתקן התלייה בהתאם לגודל של המסך ומשקלו. ההמלצה היא על מתקן התקנת מסך שמסוגל לשאת כ-10 קילוגרם יותר ממשקלו של המסך. לרוב, חדרי ממ"ד הם חדרים קטנים כך שנבחר את גודל המסך בהתאם. את ההתקנה נבצע ללא כל פגיעה באסתטיקה של הממד או במעטפת הביטחון שהוא מעניק. 

איך מבצעים התקנה נקייה?

התקנה של טלוויזיה בממד נחשבת מורכבת יותר בהשוואה להתקנה של טלוויזיה בסלון או בחדר השינה. על כן, עלינו לבחור נכון בחברה שמתמחה בתחום ומחזיקה בציוד הדרוש. מחיר של תליית טלויזיה בממד נקבע בהתאם לסוג ההתקנה ולגודל של המסך. התקנת טלוויזיה בממד מחייבת קידוח אל תוך קירות בטון בעזרת כלים מתאימים. המתקין נדרש לעבוד נכון בכדי לא לפגוע במעטפת הבטיחות שמעניק הממ"ד. תליית טלויזיה בממד מתבצעת בעזרת ברגים עבים, מקדח חזק לקירות בטון ופלס. 

האם מותר לקדוח בקירות של ממד?

הממד מהווה ברוב הבתים חלק בלתי נפרד מהבית. בשגרה הוא משמש חדר ילדים או חדר עבודה ובהתאם נרצה לתלות תמונות, מנורות או מסך טלוויזיה על הקירות. אם עד היום נמנעתם מקידוח בממ"ד תשמחו לגלות שאפשר ומותר לקדוח בקירות ממ"ד. כל עוד משתמשים במקדחה חשמלית עם אופציה של מצב פטישון ומרכיבים מקדח בטון בקוטר מתאים – המשימה תושלם בהצלחה. תליית טלויזיה בממד דורשת מאמץ רב יותר בקידוח בהשוואה לקירות גבס אך מדובר במשימה אפשרית לכל הדעות. 

כיצד מתבצעת ההתקנה שלב אחר שלב

הדרך הפשוטה, מהירה והבטוחה ביותר לתליית טלויזיה בממד היא הזמנת הנדימן מקצועי ומנוסה. אם החלטתם בכל זאת לבצע בעצמכם את המשימה – תפעלו על פי המדריך הבא ותצליחו. יש להקפיד שלא לעבור אלך השלב הבא מבלי להשלים תחילה את השלב הקודם במלואו. עבודת ההכנה הכרחית להבטחת סביבת עבודה בטיחותית ותוצאות טובות. שימו לב שדרוש מקדח מיוחד שמסוגל לקדוח בקירות בטון של ממ"ד. 

שלב הכנת הציוד

לקראת תליית טלויזיה בממד דרוש מתקן תלייה שתואם את המשקל של המסך, מקדח בטון בקוטר מתאים, ברגים שמתאימים לקיר בטון, דיבלים במידה הנכונה, פלס, עיפרון סימון. כדאי לפנות מהממד רהיטים בכדי לייצור מרחב עבודה נוח ונגיש. 

איך קודחים בקיר של ממ"ד?

על מנת לאפשר קידוח בקיר בטון חזק יש לכוון את המקדחה על מצב פטישון ולחבר אליה מקדח בטון. זהו מקדח שכולל ראש מחודד (שפיץ) לטובת יצירת חור במשטח הקשיח. על הקוטר של המקדח להיות זהה לקוטר של הדיבל. סמנו בעזרת עיפרון את הנקודות בהן תרצו לבצע קידוח ובצעו מדידה מוקפדת בעזרת הפלס. נקדח בקיר רק כאשר נהיה בטוחים לחלוטין במיקום שבחרנו. אל תשכחו לוודא שאנכם פוגעים בקווי חשמל או תקשורת במהלך הקידוח. יש להחזיק את המקדחה ביד יציבה כאשר אתם משעינים את משקל גופכם אל עבר הקיר. כעת תתבקשו להכניס את הדיבלים, את הברגים, לתלות את המתקן ולחבר בהצלחה את המסך. 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!