תליית טלויזיה סמסונג

זמינות, מהירות ומחיר זול במיוחד! זה המוטו שלנו!

צרו קשר ומתקין טלוויזיות באזורכם יחזור אליכם להצעת מחיר

תליית טלויזיה סמסונגתליית טלויזיה סמסונג

אם כבר השקעתם ורכשתם טלויזיה של חברת סמסונג אין מצב שאתם מתפשרים על איכות ההתקנה. לכל סוג טלויזיה יש את תליית טלויזיה ואופן ההתקנה היעיל ביותר בשבילה, ישנם עוד פרמטרים שונים אשר מהווים שיקול לסוג ההתקנה כמו גודל הטלויזיה, משקל, רוחב, גודל חלל החדר ועוד… 

 

תליית טלויזיה סמסונג – סוגי התקנות

איך תרצו להתקין את מסך הטלוויזיה שלכם? האם תרצו לקבע את המסך לקיר צמוד ככל שניתן? האם תראו קיבוע לקיר עם יכולת תמרון? או שבכלל אתם מעדיפים להתקין את הטלוויזיה לתקרה באמצעות מעלית או זרוע חשמלית. מגוון האפשרויות אשר עומדת לרשותכם הוא רחב מאין כמותו, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתייעץ עם אנשי המקצוע והם יעניקו לכם את האפשרויות העומדות לרשותכם בהתאם לתקציב שלכם ולציפייה שלכם. 

תליית טלויזיה סמסונג – גודל המסך

אחד הדברים הקריטיים שרבים מאלו שבוחרים להתקין את מסך הטלוויזיה לבד נופלים בהם הוא עניין התאמת גודל המסך להתקנה. אין מתקן כללי המתאים לכל סוגי המסכים, לכל סוג מסך יש את המתקן המתאים לו, כמו כן בנוגע לסוג חברת הטלוויזיה. התקנה לא תקינה יכולה אולי לעבוד לטווח הקצר, אך תצפו לתקלות רבות בהמשך. מבעד לכך, התקנה מותאמת מאפשרת לכם להנות מכל אפשרויות הצפייה שהמסך מעניק לכם, המסכים החדשים היום בעלי תזזיתיות כלפי הצדדים, למעלה ולמטה. למעשה טלוויזיות אלו מאפשרות לנו לכוון אותן בהתאם לנוחות שלנו, כאשר מדובר על זרוע חשמלית או מעלית ניתן באמצעות שלט לכוון את המסך.

 

תליית טלויזיה סמסונג – סוג הקיר

יש הבדל בין אופי ההתקנה ובין סוג הקיר עליו אתם בוחרים להתקין את מסך הטלוויזיה. אנו לא נתייחס באופן שווה לקיר גבס לעומת קיר בטון, כמו כן צריך לוודא היכן ממוקמים קווי החשמל על מנת שלא נפגע בתשתיות הבית בעת ההתקנה. בעיות רבות יכולות לצוץ בזמן ההתקנה כאשר אנו לא עובדים בסנכרון עם אנשי המקצוע, תוכלו אפילו לבקש ייעוץ אם לא התקנה. אבל הכי חשוב הוא לא לעשות את זה לבד, בדרך כלל על תקלות שנוצרות עקב התקנה מרושלת שלא על ידי אנשי מקצוע אין ביטוח או אחריות, קחו את זה בחשבון.

תליית טלויזיה סמסונג – גובה התקנה

כאשר אנו בוחרים בהתקנת טלויזיה לתקרה אין לנו את הבעיה של בחירת הגובה, זאת כל עוד אנו לא בוחרים במתקן מקובע. בדרך כלל האפשרויות הפופולריות להתקנה מהתקרה יהיו באמצעות מעלית אשר נוכל באמצעותה לבחור את הגובה הרצוי על ידי הפעלת מנוע חשמלי, כמו כן לגבי זרוע חשמלית אשר גם לה אותו אפקט רק עיצוב שונה. כאשר אנו מתקינים באופן קבוע על גבי הקיר את מסך הטלוויזיה יש להפעיל שיקול דעת בבחירת גובה המסך. גובה המסך צריך להיות נוח לצופה מכל זוויות החדר, כמו כן שימו לב שאתם לא מאמצים את העורף שלכם כלפי מעלה או מטה. 

שימו לב, ישנם מתקנים אשר מאפשרים לכם יותר תנודתיות גם לאחר ההתקנה, כלומר תוכלו להזיז את המסך 10 ס"מ לפה או לשם ללא צורך בהתקנה חדשה. הדרך הטובה והחכמה ביותר לבחור את גובה ההתקנה הוא על ידי סיוע של אנשי מקצוע, כבר בזמן רכישת המסך תוכלו לקבל המלצות על מתקנים מקצועיים. לעיתים עם הרכישה יציעו לכם גם שירותי התקנה, לא תמיד זה משתלם ולעיתים רצוי לבחור במתקינים חיצוניים. התקנה היא עוד הוצאה אנו יודעים, אבל אם כבר השקעתם בטלוויזית סמסונג אל תחסכו בנוחות הצפייה שלכם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו
המרכז לתליית טלויזיות
המרכז לתליית טלויזיות

המרכז להתקנות טלויזיה פעיל בישראל מזה שנים רבות, עוד כשהטלוויזיות היו בגודל של מכונת כביסה. היום, מציע המרכז את שירותיו עבור מסכים שטוחים בכל גודל, החל מהתקנת מסכים קטנים של 20 אינצ', דרך טלוויזיות בגודל של יותר מ-100 אינצ' וכלה בהתקנת קירות מסך באירועים ומתחמי תרבות ובילוי. אם חסר לכם איזשהו רכיב, אם אתם לא מצליחים ליישר את הטלוויזיה, אם הטלוויזיה שלכם כבדה או שאתם פשוט לא יודעים איפה, באיזה גובה ואיך להתקין את הטלוויזיה שלכם בעצמכם, המרכז להתקנות טלויזיה ישלח אליכם טכנאי מקצועי, שיבצע עבורכם את המשימה בצורה מקצועית ומוקפדת ללא פשרות.

התקשרו עכשיו - 073-3753291
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!